Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hhilde schreef:Famke160301 schreef:@Sancha
Neem me niet kwalijk, maar permanent gescheiden leven? Heb je zo'n groot terrein achter je huis dat je makkelijk 2 grote rennen kan maken zodat ze toch lekker kan ravotten buiten? Of zit ze appart op een kamertje in je huis? Noog een vraag. Waarom heb je meerdere Staffs als je weet dat ze eigenlijk helemaal niet sociaal zijn naar andere honden? En je het zelf aan den lijve hebt ondervonden dat ze niet samen kunnen? Beter 1 hond die alle aandacht en vrijheid krijgt als 2 of meer en die gescheiden moeten huisvesten lijkt mij..
Ze heeft niet eens staffords en heb je haar woonplaats gezien?
Famke160301 schreef:@Sancha
Neem me niet kwalijk, maar permanent gescheiden leven? Heb je zo'n groot terrein achter je huis dat je makkelijk 2 grote rennen kan maken zodat ze toch lekker kan ravotten buiten? Of zit ze appart op een kamertje in je huis? Noog een vraag. Waarom heb je meerdere Staffs als je weet dat ze eigenlijk helemaal niet sociaal zijn naar andere honden? En je het zelf aan den lijve hebt ondervonden dat ze niet samen kunnen? Beter 1 hond die alle aandacht en vrijheid krijgt als 2 of meer en die gescheiden moeten huisvesten lijkt mij..
Famke160301 schreef:Nee heb niet in t profiel gekeken. Ik gokte dat ze Staffs had omdat ze zo fel verdedigt.

Famke160301 schreef:Echt t niveau begint hier werkelijk te dalen...en dan heb ik niet over simpele spelfouten, maar over de personen die dat belachelijk maken, echt triest!
Watte, watte is by the way ook geen correct NL.
Zeuren over spelling is gewoon een manier om je eigen gebrekkige onderbouwingen te verdoezelen.
my_precious schreef:is er nou al wat nieuws over de stafford die zou een gedragstest gaan doen toch de bekende MAG test?
ben wel benieuwd of daar iets uit gaat komen eigenlijk.
Sancha schreef:my_precious schreef:is er nou al wat nieuws over de stafford die zou een gedragstest gaan doen toch de bekende MAG test?
Niet dat dat zo betrouwbaar is...Ik bedoel...zit je daar als hond terwijl mensen je insluiten en aanstaren en je mag geen angst oid vertonen...
Denk niet dat er een van mij zou slagen
Sancha schreef:my_precious schreef:is er nou al wat nieuws over de stafford die zou een gedragstest gaan doen toch de bekende MAG test?
Niet dat dat zo betrouwbaar is...Ik bedoel...zit je daar als hond terwijl mensen je insluiten en aanstaren en je mag geen angst oid vertonen...
my_precious schreef:is er nou al wat nieuws over de stafford die zou een gedragstest gaan doen toch de bekende MAG test?
Sieppus schreef:Even snel een linkje, http://www.telegraaf.nl/buitenland/1436 ... ond__.html
Het zijn meerdere factoren die hier een spelen.
Onze teckel is zooooooo rustig! En bijt ook nooit onze grote reus flink in de neus als hij ligt te slapen...nee joh!!!
seresta schreef:my_precious schreef:is er nou al wat nieuws over de stafford die zou een gedragstest gaan doen toch de bekende MAG test?
daar ben ik ook benieuwt naar. trouwens een berichte van een week geleden
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/a ... bijten.ece
weet niet of het op bokt heb gestaan maar het was weer geen labrador of wat dan ook.
seresta schreef:my_precious schreef:is er nou al wat nieuws over de stafford die zou een gedragstest gaan doen toch de bekende MAG test?
daar ben ik ook benieuwt naar. trouwens een berichte van een week geleden
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/a ... bijten.ece
weet niet of het op bokt heb gestaan maar het was weer geen labrador of wat dan ook.
Mijn staff is ervoor geslaagd...Ja logisch hij is hond agressief dus een mens met een paraplu en een plastic nephond kan hij best hebben
Sancha schreef:Mocht je erbij zijn trouwens, en heb je van te voren geoefend?
Lijkt me wel heel interessant om eens te zien, speciaal als het om je eigen hond gaat.