Beer vandaag heel de dag mee op concours geweest en oh wat gedraagd hij zich prima. Als we rijden blijft hij in de trailer met zn drinken en speeltjes, dat is een stuk cooler dan in de auto. Daarna heel de dag met me mee gehobbeld en keurig gedragen ondanks dat al die klote jackrussel hem uit lopen dagen. Onopgevoedde mormels allemaal zeg..Vorige keer ook al zn teckelige worsthond. Die liep op wedstrijd en viel uit naar iedere hond die die tegen kwam. Niet dat dat vrouwtje zijn riem korter pakte of iets..Gewoon lekker laten grauwen en snauwen en net doen of je neus bloed. Dus uiteindelijk greep hij naar Beer's neus. Dus ik had het echt gehad: Mevrouw wil je die worsthond nou eindelijk eens bij u houden, want straks is het janken als hij een keer terug hapt.. Ik was echt in staat om dat ding een rotschop te geven

.
beer en zijn twee grote liefdes. Mijn zusje en zijn bal. Meneer had al een eigen kussen en handdoekje om te zonnen en dan nog die van iemand anders inproberen te pikken!
uiteindelijk toch wel even verteld dat dat niet de bedoeling washttps://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 6302_n.jpg