Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:Absoluut, als ik ooit in zo'n situatie zou zitten (Ik hoop natuurlijk dat ik dit nooit mee hoef te maken) dan zou ik oook contact opnemen met Yvette.
Hebben jullie trouwens haar verhalen gelezen op haar site van de dieren die ze gevonden heeft met of zonder succes? Zelfs een keer een slang
yvette_alert schreef:Wil je hem zo op bokt zetten aub ik heb het bericht iets aangepast
>>>>>
Wij zijn met iets bezig op de plek waar de laatste melding vandaan kwam. Dus ja er wordt volop gewerkt aan het vangen van Beans waarbij nu vooral gewerkt wordt aan het vertrouwen van Beans te winnen en daar zijn we voorzichtig positief over gezien de ontwikkelingen van de afgelopen dagen. Ook ik zit me te verbijten en wilde liever zelf wat aktiefs doen echter dat is nu gewoon onverstandig. We hebben goede hoop dat waar we nu mee bezig zijn waar div. mensen bij betrokken zijn gaat slagen.
Wij doen geen poging om Beans te vangen als we niet bijna zeker weten dat we haar dan ook hebben. Bij een vruchteloze poging jagen we haar verder weg en kunnen we weer van af stap 1 beginnen en worden de risico's voor Beans weer groter. Daardoor zouden er ook dagen werk verloren gaan. Dan zien we haar liever komen en gaan en wachten op een beter moment, wat zal komen omdat ze er zo meer vertrouwen in krijgt.
Sorry meer specifiek kan en wil ik niet zijn.
Als mensen Beans zien dan is melden bij Niek natuurlijk super.... maar doe als-je-als-je-blieft niet meer dan dat.
Duimen jullie met me mee.....
Hartelijke groet,
Yvet
@ Group 1850 - ik heb niet gevraagd om verering, dat is ook volstrekt onnodig. Ik heb wel gevraagd om de wensen van de eigenaar te respecteren en onze pogingen niet in gevaar te brengen.
Wij waarderen je inzet zeer! Alleen dat je op eigen houtje de bestaande acties in gevaar bracht, daar waren we minder enthousiast over zoals je ook prive is gemeld door Niek. Ik vind je gedrevenheid bewonderingswaardig.
eowyn04 schreef:Ik vind het jammer dat Group eigenlijk zo'n trap na krijgt.
Hij heeft zo zijn best gedaan. Alles in goede bedoeling om beans terug te krijgen.
Group ik heb respect voor je dat je zo je best heb gedaan en ik hoop dat als mij ooit suks overkomt (en geloof me, dat hoop ik natuurlijk niet!!) dat jij me helpt.
Maargoed, Is er inmiddels al weer nieuws van Beans?