Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:Ik probeer een discussiepunt aan te halen maar men gaat persoonlijk reageren, volgens mij stond hier een hulk met het verzoek dit niet te doen.
Hoe moet ik dan nog onderbouwend antwoord geven?
Chiqa schreef:ik noem een voorbeeld, en omdat ik eerder in dit topic had begrepen dat dit de juiste plaats was en het ook toegestaan was zag ik daar verder geen kwaad in.
Mindim schreef:je noemt een post van tymokyana, hoezo is dat dan niet persoonlijk?
Chiqa schreef:Sommige bokkers denken nog steeds dat die groene balk niet vor hun geldt.
Chiqa schreef:MB maar volgens mij is het juist de bedoeling dat we zelf verantwoording voor onze posten nemen, dat is wat ik begrijp uit dit topic. En niet het werk afschuiven voor de moderators.
Ze willen de sfeer verbeteren, in de groene balk stond het twee keer het verzoek de opmerking 'met de neus door de ontlasting halen' niet meer te noemen, wat valt daar dan niet aan te begrijpen.
Goed kan een keer gebeuren, maar twee keer? Volgens mij is het een stukej bewustworden waar we mee bezig moeten zijn.
Mindim schreef:In dat topic, vind ik vreemd dat je het niet mag hebben over het met de neus door de stront halen. Het topic gaat over het zindelijk maken van de pup en dit is haar methode oa. Dat de TS dat vervelend vindt, snap ik prima, maar dat vind ik een foute reden om in te grijpen in dit geval.
Maar het is wel een belangrijk onderdeel waardoor het bij TS methode mis gaat. Zoals ook al meerdere malen is uitgelegd. De oneliners met "dat doe je toch niet", hoeft om mij ook niet, want het onderbouwd niets. Maar je ontneemt door de hulk een ander ook de kans om daar wel iets onderbouwends over te zeggen.
Het is een beetje zoiets dat je het wel over BZN mag hebben, maar niet over Jan Keizer.
Ik vind het fout gemodereerd eerlijk gezegd.
Mindim schreef:Je houdt toch dat dingen vaker genoemd worden, zeker als het ontopic is.
Als het off topic is of het heeft niets met het onderwerp van de TS te maken, dan vind ik het wat anders. Maar als ontopic alles maar 1 a 2 keer genoemd mag worden, krijg je erg korte topics en dat gaat niet als je met zovelen op een forum zit.
Chubby schreef:Je kunt ook gewoon een andere methode noemen, zonder nogmaals te benoemen wat TS mis doet. Dan is veel constructiever en past binnen het (groene) beleid.
Wanneer een topic meerdere pagina's beslaat, kun je niet voorkomen dat mensen die reageren de moderatoropmerkingen van andere pagina's missen. Een pb van een mod aan diegene + evt. nog een korte opmerking in het topic is dan wellicht op de plaats. Het is vaak helemaal geen kwade opzet dat zo'n opmerking gemist wordt, jammer dat het wel vaak zo opgevat wordt.
Mindim schreef:Ik heb dat idd ook over dat konijntje gezegd. Ik zag het filmpje en dat viel me op. Een konijn bij een rugvel omhoog tillen is erg pijnlijk. Dat kun je op een vriendelijke manier brengen en uitleggen waarom. Vooral bij een dier wat er zo bij loopt. Misschien heeft dier wel een zenuw bekneld in de rug of iets in die geest.
Het heeft het topic niet overgenomen, het is door 2 personen genoemd. Ik heb het onderbouwd en vriendelijk gebracht, die ander bot.
Jouw opmerking daar, vond ik wat overdreven om eerlijk te zijn en daar krijg je dan ook weer off topic reacties op.
Off topic wil ik het niet noemen, vooral niet als je niet weet wat er met het dier mis is. Rugproblemen en daarmede neurologische problemen komen veel voor bij konijnen. Als je een konijn altijd op die manier tilt, kan het heel goed problemen daar aan op lopen.
MamboBeach schreef:Mindim schreef:Ik heb dat idd ook over dat konijntje gezegd. Ik zag het filmpje en dat viel me op. Een konijn bij een rugvel omhoog tillen is erg pijnlijk. Dat kun je op een vriendelijke manier brengen en uitleggen waarom. Vooral bij een dier wat er zo bij loopt. Misschien heeft dier wel een zenuw bekneld in de rug of iets in die geest.
Het heeft het topic niet overgenomen, het is door 2 personen genoemd. Ik heb het onderbouwd en vriendelijk gebracht, die ander bot.
Jouw opmerking daar, vond ik wat overdreven om eerlijk te zijn en daar krijg je dan ook weer off topic reacties op.
Off topic wil ik het niet noemen, vooral niet als je niet weet wat er met het dier mis is. Rugproblemen en daarmede neurologische problemen komen veel voor bij konijnen. Als je een konijn altijd op die manier tilt, kan het heel goed problemen daar aan op lopen.
Mag je vinden maar ik ben het dan ook echt zat en dat ik zo reageer komt niet vaak voor volgens mij.
Maar dat met die rug is offtopic, hoe je het ook brengt. Voor mij was het, actie-reactie.
Nu reageer ik ook niet meer en denk dan, zit maar op je handen en wees maar de meest wijze.
Maargoed, als ik heel eerlijk ben denk ik dat BB nooit zal veranderen.
Overigens til ik al jaren zo mijn konijnen op en ondersteun hun kont, nog nooit wat gemerkt.