Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wendy1978 schreef:Dit bedoel ik dus idd. Mijn raam staat niet open om andermans kat binnen te laten, maar om mij van frisse lucht voorzien. En nee, daar hoeft geen tralie voor omdat een ander toevallig huisdieren wil hebben.het is bij mij niet eens het in de tuin sch**ten
maar het lastig vallen van mijn konijn en vogels
daar is de irritatie mee begonnen bij mij.
Of midden in de nacht ineens in mijn bed kruipen
(tot 2x toe)
Daar moet ik gewoon niets van hebben!
_Melissa schreef:Okee, veranderen we het verhaal iets. Ik heb een grote agressieve Maine Coon van 15 kg die in jouw tuin komt en jouw kat aanvalt. Beest is voorzien van vlijmscherpe tanden en katten beschermen hun territorium ook, dus het komt tot een vechtpartij waarbij jouw kat flink verwond wordt. Wat nu? Zijn we dan ook even goede vrienden en is het "jammer, maar dat is de natuur van die dieren"?dat is toch zielig?? daarbij vind ik dat als je een beetje normale buren heb daar gewoon samen tot een oplossing moet kunnen komen maar ik vind dat somige mensen zich hier wel heel erg aanstellen! ...
_Melissa schreef:ik bedoel aan te geven dat je een kat niet binnen kan laten!
dat is toch zielig?? daarbij vind ik dat als je een beetje normale buren heb daar gewoon samen tot een oplossing moet kunnen komen maar ik vind dat somige mensen zich hier wel heel erg aanstellen! ...
HLPhoto schreef:Wendy1978 schreef:Dit bedoel ik dus idd. Mijn raam staat niet open om andermans kat binnen te laten, maar om mij van frisse lucht voorzien. En nee, daar hoeft geen tralie voor omdat een ander toevallig huisdieren wil hebben.het is bij mij niet eens het in de tuin sch**ten
maar het lastig vallen van mijn konijn en vogels
daar is de irritatie mee begonnen bij mij.
Of midden in de nacht ineens in mijn bed kruipen
(tot 2x toe)
Daar moet ik gewoon niets van hebben!_Melissa schreef:Okee, veranderen we het verhaal iets. Ik heb een grote agressieve Maine Coon van 15 kg die in jouw tuin komt en jouw kat aanvalt. Beest is voorzien van vlijmscherpe tanden en katten beschermen hun territorium ook, dus het komt tot een vechtpartij waarbij jouw kat flink verwond wordt. Wat nu? Zijn we dan ook even goede vrienden en is het "jammer, maar dat is de natuur van die dieren"?dat is toch zielig?? daarbij vind ik dat als je een beetje normale buren heb daar gewoon samen tot een oplossing moet kunnen komen maar ik vind dat somige mensen zich hier wel heel erg aanstellen! ...
rensiepensie schreef:Doe dat dan maar ff voor je eigen kat, dan hebben we geen probleemPrikkeldraad langs de schutting van buitenaf en gaas aan de binnenkant naar binnen toe zodat jouw kat er niet uit kan
Chiqa schreef:Je wil het echt niet snappen geloof ik. Ik haat geen katten, en kan prima met m'n emoties op dat gebied omgaan. Ik vind ook dat dieren buiten horen te kunnen, ze moeten de ruimte hebben! Maar als jij die ruimte niet hebt of je wil er niks voor aanleggen is die kat jou niet gegund.Dat vind ik dus ook. Sinds een week loopt mijn jongste kitten ook buiten, echt wat een plezier. Ze is dol gelukkig en eindelijk kan ze dr energie kwijt, krijg verschrikkelijk leuke reacties van mensen uit de buurt.
Zijn allemaal dol met haar, en de rest van mijn dieren die overigens ook kind aan huis zijn.
Hier geen kattenhaters, of mensen die niet met hun emoties op dat gebied, om kunnen gaan.
_Melissa schreef:Da's heel mooi.. want dan heeft je kat meer leefruimte. Hoop voor je dat ze nooit verhuizen of dat er iemand komt wonen die dat ook op prijs stelt, want het is geen verworven recht dat bij het huis hoort ofzo..Ik ga dit topic verlaten,,, je heb er allemaal maar niets aan en van mijn buren mag mijn kat gewoon buiten lopen wel of niet door hun tuin... (ik blij met mijn buren)
_Melissa schreef:Ik ga dit topic verlaten,,, je heb er allemaal maar niets aan en van mijn buren mag mijn kat gewoon buiten lopen wel of niet door hun tuin... (ik blij met mijn buren)
Chiqa schreef:_Melissa schreef:Ik ga dit topic verlaten,,, je heb er allemaal maar niets aan en van mijn buren mag mijn kat gewoon buiten lopen wel of niet door hun tuin... (ik blij met mijn buren)
Ben ook heel blij met mijn buurtje, heb in heel nederland gewoond en nog nooit een probleem ondervonden met het buiten laten lopen van mijn katten.
Alleen maar leuke reactie's en gezien de stand van de poll is dat geen verkeerd beeld
Ga mijn katten even zoeken nu, de oude kater zal wel weer aan het buurten zijn bij mijn buren.
imd schreef:Maar poepen die ook bij jullie buren dan? En die vinden dat niet erg, dat hun hele tuin vol met kattenstront ligt?
__Nathalie__ schreef:dat mensen overlast ervaren van katten betekend natuurlijk niet dat het kattenhaters zijn.