Vermist Stitch, Rozenburg. Update p18, helaas dood gevonden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lipstick

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 16:16

Jeetje, wat vreselijk!
Heel veel sterkte met dit grote verlies!

klaver4dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 16:24

Beste Kris, Annika, en oma van Tittie,

Ik zal het bericht plaatsen op DierenNieuws.nl en je oproep op AnimalAlert.nl verwijderen.

Peter Klaver, dierenarts Petlook - AnimalAlert!

la_chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 16:24

babydolll schreef:
hij lag in het water, je kan je dus wel voorsstellen dat als je 3 maanden in het water hebt gelegen dat het er niet zo leuk meer uit ziet, daarom heb ik hem niet willen zien en hou ik hem in gedachte in mn hart zoals hij was, een lief klein vrolijk mooi spontaan ventje dat er altijd voor ons was |(

Dat begrijp ik.. brr, de allergrootste nachtmerrie van een dierenvriend..
Ik heb heel veel bewondering voor jullie, ik ken heel weinig mensen die er zo achteraan gaan. Je hebt er alles aan gedaan en dit had niet voorkomen kunnen worden, je kan zo'n hondje niet eeuwig in een gouden kootje stoppen. Nogmaals heel veel sterkte Y;([/quote]

Pfff je berichtje laat me weer tranen over mn wangen rollen, bedankt. liefs xx

la_chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 16:25

klaver4dieren schreef:

Ik zal het bericht plaatsen op DierenNieuws.nl en je oproep op AnimalAlert.nl verwijderen.

Dank u wel meneer Klaver. Ook bedankt voor het plaatsen van de berichten op uw forum

parouscha

Re: Vermist Stitch, Rozenburg. Update p18, helaas dood gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 16:33

Pfff wat verschrikkelijk zeg!

Ik kan begrijpen dat je het niet meer wilde zien en hem wilde herinneren zoals hij was. De arme ziel ...

Weet je er ook iets vanaf? Is hij aangereden of is het iets wat je liever niet wilt weten, wat ook logisch is uiteraard.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 16:36

Aaah nee.. Eindelijk duidelijheid.. Maar helaas niet het soort duidelijkheid dat je had gehoopt.

Ik lees al mee vanaf het begin en telkens als ik dit topic opende hoopte ik op een positieve update..

Heel veel sterkte met dit verlies. :(:) En nog een respect voor het doorzettingsvermogen dat jullie hadden om je hondje te vinden!

klaver4dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 16:38

la_chica schreef:
klaver4dieren schreef:

Dank u wel meneer Klaver. Ook bedankt voor het plaatsen van de berichten op uw forum

Jullie hebben vreselijk jullie best gedaan! Complimenten! En iedereen die geholpen heeft!

Ik heb nog geprobeerd jullie voor een tv-DIEREN-programma te krijgen, maar dat wordt pas later (na de zomer) uitgezonden, dus dat heft geen zin (meer).

Jullie geval heeft mij weer overtuigd dat het zin heeft om van AnimalAlert een succes te maken! Er moeten zich meer mensen aanmelden om (gratis) sms-jes of emailtjes te ontvangen als er in hun buurt een hond of kat vermist is! Maar wat mij niet duidelijk is of er nu kwade bedoelingen achter de vermissing zaten of veel pech?

Animal-Alert zoekt actief uw vermiste huisdier!

Uniek in Nederland: Actief opsporen van je huisdier met behulp van SMS en Internet!

Peter Klaver, dierenarts Petlook - AnimalAlert -

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 16:38

Ik ben niet snel stil van iets, maar dit raakt me.
Ontzettend veel sterkte la_chiqa, ik heb al die tijd in stilte meegeleeft.
Tjee...

la_chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 16:51

,

Jullie hebben vreselijk jullie best gedaan! Complimenten! En iedereen die geholpen heeft!

Ik heb nog geprobeerd jullie voor een tv-DIEREN-programma te krijgen, maar dat wordt pas later (na de zomer) uitgezonden, dus dat heft geen zin (meer).

Jullie geval heeft mij weer overtuigd dat het zin heeft om van AnimalAlert een succes te maken! Er moeten zich meer mensen aanmelden om (gratis) sms-jes of emailtjes te ontvangen als er in hun buurt een hond of kat vermist is! Maar wat mij niet duidelijk is of er nu kwade bedoelingen achter de vermissing zaten of veel pech?

Uniek in Nederland: Actief opsporen van je huisdier met behulp van SMS en Internet!

Peter Klaver, dierenarts Petlook - AnimalAlert -[/quote]

We weten niet wat het is, ik zou ook niet weten hoe een dier er uit zou moeten zien na 3 maanden in het water te hebben gelegen... Misschien dat u als dierenarts het wel weet? Het moet er ernstig uit hebben gezien, vandaar dat ik het niet heb willen zien.
Het doet me goed te horen dat mensen respect voor onze uithoudings vermogen hebben.
Ik voel me momentel vreselijk schuldig! Mn lieve kleine mannetje is in paniek weg gelopen omdat hij zag dat de mensen waar hij van houdt pijn gedaan werden, dit heeft hem zijn leventje gekost, het had niet nodig geweest!!
En er ging al door mijn hoofd dat ie wel opgepakt is en niet meer is gaan eten en misschien wel doodgegaan is aan verdriet, het was echt een heel erg eenkannig mannetje wat erg aan het gezin gehecht was en van niemand is had willen weten.

Ik vind het erg fijn dat er nu toch iets meer voor vermiste dieren wordt gedaan, ik zal er vrijwillig aan mee willen werken als dat nodig zou zijn! Ook wil ik nog steeds ergens een dag organiseren voor vermiste dieren om deze iets meer publisiteit te gunnen. Ik weet wat sommige baasjes door moeten maken!!

Liefs Annika

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 16:53

Ach jee, vind het heel sneu voor jullie dat jullie hondje er niet meer is. Ik heb ook constand mee gelezen en hoopte dat ie levend bij je terug zou komen maar helaas............Veel sterkte de komende tijd.

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 16:56

Heel veel sterkte met dit verlies!

:(:) Y;(

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:03

aaahhh nee wat een vreselijk bericht
heel veel sterkte

la_chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:07

Equidea schreef:
Ik ben niet snel stil van iets, maar dit raakt me.
Ontzettend veel sterkte la_chiqa, ik heb al die tijd in stilte meegeleeft.
Tjee...

dank je wel:)

tinkert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:15

Ik dacht zo vaak aan jullie en keek vaak om me heen of ik em niet toevallig ergens zag, woon niet zo ver van rozenburg/spijkenisse vandaan. Wat een triest einde. Sterkte! :(:)

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:21

Jeetje, niet het nieuws dat we gehoopt hadden!
Heel veel sterkte! :(:)
Ik durf het bijna niet te vragen, maar is hij zelf in de sloot gevallen, of is hij aangereden?

Ik heb ook veel respect voor jullie! :(:)
Jullie hebben er alles aan gedaan om hem te vinden, dit zouden niet veel mensen doen! :(:)

la_chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:25

Cheetahfan schreef:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar is hij zelf in de sloot gevallen, of is hij aangereden?

Jullie hebben er alles aan gedaan om hem te vinden, dit zouden niet veel mensen doen! :(:)

we weten niet hoe of wat, zoals ik ergens eerder had vermeld zag hij er niet zo leuk meer uit. het enige wat ik denk, we hebben hem terug, terug waar hij hoort, bij ons thuis !! en voor eeuwig in ons hart! We laten hem cremeren zodat hij altijd bij ons zal blijven.

liefs annika

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:26

Heel veel sterkte hoor..Ik was een stille meelezer maar wil nu toch nog even wat van me laten horen. Elke keer hoopte ik dat hij bij mensen aan was komen lopen en terecht was..Helaas mag het niet zo zijn. Schrale troost dat er nu wel een (triest) einde aan de onzekerheid gekomen is. :(:)

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:28

la_chica schreef:
Cheetahfan schreef:

we weten niet hoe of wat, zoals ik ergens eerder had vermeld zag hij er niet zo leuk meer uit. het enige wat ik denk, we hebben hem terug, terug waar hij hoort, bij ons thuis !! en voor eeuwig in ons hart! We laten hem cremeren zodat hij altijd bij ons zal blijven.

liefs annika

Oke! :(:)
Gelukkig hebben jullie hem iig wel gevonden, beter dan altijd blijven zoeken!
Veel sterkte! :(:)

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:30

Jakkes wat een rotbericht zeg!!
Arm diertje!!
Rot om te zeggen maar nu kun je het een plekje geven en aan de verwerking van je verdriet beginnen omdat het nu echt definitief is |(
Ik wens jullie hier heel veel sterkte mee!!!!! :(:)

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:44

Ergens is het wel positief dat jullie Stitch gevonden hebben, dat geeft toch een beetje rust. Neemt niet weg dat de manier waarop gewoon afschuwelijk is. Zo wil je niet dat je beestje aan z'n einde komt. :n

Heel veel sterkte ermee Y;(

klaver4dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:46

la_chica schreef:
,

Peter Klaver, dierenarts Petlook - AnimalAlert -

We weten niet wat het is, ik zou ook niet weten hoe een dier er uit zou moeten zien na 3 maanden in het water te hebben gelegen... Misschien dat u als dierenarts het wel weet? Het moet er ernstig uit hebben gezien, vandaar dat ik het niet heb willen zien.
Het doet me goed te horen dat mensen respect voor onze uithoudings vermogen hebben.
Ik voel me momentel vreselijk schuldig! Mn lieve kleine mannetje is in paniek weg gelopen omdat hij zag dat de mensen waar hij van houdt pijn gedaan werden, dit heeft hem zijn leventje gekost, het had niet nodig geweest!!
En er ging al door mijn hoofd dat ie wel opgepakt is en niet meer is gaan eten en misschien wel doodgegaan is aan verdriet, het was echt een heel erg eenkannig mannetje wat erg aan het gezin gehecht was en van niemand is had willen weten.

Ik vind het erg fijn dat er nu toch iets meer voor vermiste dieren wordt gedaan, ik zal er vrijwillig aan mee willen werken als dat nodig zou zijn! Ook wil ik nog steeds ergens een dag organiseren voor vermiste dieren om deze iets meer publisiteit te gunnen. Ik weet wat sommige baasjes door moeten maken!!

Liefs Annika[/quote]

Hoe een hond eruit ziet, na 3 maanden in het - koude- water hangt van veel zaken of, waaronder de temperatuur van het water. Eerst zwelt het dier op door vocht dat wordt opgenomen en blaast de buik op door bacterien die gas vormen. Daarna gaat vaak de buik open en de organen (wat binnen in zit) verteren en verdwijnen langzaam. De spieren en de huid blijven nog een tijdje "goed", maar als het wat warmer wordt, (zoals nu) komen daar bacterien en vaak ook maden - wormen in, die dan de rest opeten. De botten en de huid blijven vaak langst goed. Dus ik verwacht dat de poten, kop en huid nog zichtbaar zijn, maar de buik en borst een soort lege holte is.

Iedereen kan meewerken met AnimalAlert.nl door je aan te melden op onze website. Ik mag hier geen link neer zetten, dat is tegen de regels.
Je krijgt dan maximaal 2 -3 keer per jaar een (gratis) smsje of email (wat je opgeeft) als er bij jou in de buurt een dier is vermist. We hebben nu een paar duizend zoekers, maar dat moeten er minimaal 10.000 worden binnen een jaar. We hebben geen budget voor advertenties, dus we doen het een beetje via internet en websites! Animal Alert is gratis, behalve het versturen van sms-jes, dat kost (ons ook) geld!

Animal Alert werk samen met de databank Petlook.nl die al meer dan 10 jaar perfect werkt en HELEMAAL gratis is.

Als je een dag of activiteit wil organiseren voor vermiste (huis)dieren, willen we als AnimalAlert graag meehelpen en denken. Ik kan ook de tienduizenden honden- en katteneigenaren die bij Petlook zijn geregistreerd, ook mailen in de nieuwsbrief, als we het op tijd weten!

Groeten,

Peter Klaver, dierenarts
Animalert.nl - Petlook.nl
Laatst bijgewerkt door klaver4dieren op 24-05-10 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt

la_chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:56

oeh dat vond ik toch iets te veel informatie, had liever niet geweten hoe mn kindje eruit zag |( Mn vriend gaf al aan dat ik beter niet kon kijken omdat het er echt vreselijk uitzag, mn arme kindje |( |( |(

Maar zodra we ergens een dag kunnen organiseren zou dat natuurlijk fijn zijn dat er zovel mogelijk mensen bij kunnen zijn!

Zorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 18:01

heel veel sterkte.
Helaas heeft een vriendin van ons zaterdag het zelfde mee gemaakt.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 18:02

Oh jeetje.. daar schrik ik van! Dat er na zo lang zoeken nog zo'n vervelende afloop moet zijn ;(
Heel veel sterkte!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 18:06

Jeetje ;( wat vreselijk :(:) maar toch fijn om te weten dat jullie hem toch gevonden hebben, want er zijn zoveel mensen die nog steeds niet weten wat er nou met hun huisdier gebeurd is.... :(:)