Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
babydolll schreef:hij lag in het water, je kan je dus wel voorsstellen dat als je 3 maanden in het water hebt gelegen dat het er niet zo leuk meer uit ziet, daarom heb ik hem niet willen zien en hou ik hem in gedachte in mn hart zoals hij was, een lief klein vrolijk mooi spontaan ventje dat er altijd voor ons was
[/quote]klaver4dieren schreef:Beste Kris, Annika, en oma van Tittie,
Heel veel sterkte met dit grote verlies!
Ik zal het bericht plaatsen op DierenNieuws.nl en je oproep op AnimalAlert.nl verwijderen.
Peter Klaver, dierenarts Petlook - AnimalAlert!

En nog een respect voor het doorzettingsvermogen dat jullie hadden om je hondje te vinden! la_chica schreef:klaver4dieren schreef:Beste Kris, Annika, en oma van Tittie,
Heel veel sterkte met dit grote verlies!
Ik zal het bericht plaatsen op DierenNieuws.nl en je oproep op AnimalAlert.nl verwijderen.
Peter Klaver, dierenarts Petlook - AnimalAlert!
Dank u wel meneer Klaver. Ook bedankt voor het plaatsen van de berichten op uw forum

Cheetahfan schreef:Jeetje, niet het nieuws dat we gehoopt hadden!
Heel veel sterkte!
Ik durf het bijna niet te vragen, maar is hij zelf in de sloot gevallen, of is hij aangereden?
Ik heb ook veel respect voor jullie!
Jullie hebben er alles aan gedaan om hem te vinden, dit zouden niet veel mensen doen!
la_chica schreef:Cheetahfan schreef:Jeetje, niet het nieuws dat we gehoopt hadden!
Heel veel sterkte!
Ik durf het bijna niet te vragen, maar is hij zelf in de sloot gevallen, of is hij aangereden?
Ik heb ook veel respect voor jullie!
Jullie hebben er alles aan gedaan om hem te vinden, dit zouden niet veel mensen doen!
we weten niet hoe of wat, zoals ik ergens eerder had vermeld zag hij er niet zo leuk meer uit. het enige wat ik denk, we hebben hem terug, terug waar hij hoort, bij ons thuis !! en voor eeuwig in ons hart! We laten hem cremeren zodat hij altijd bij ons zal blijven.
liefs annika

la_chica schreef:,
Jullie hebben vreselijk jullie best gedaan! Complimenten! En iedereen die geholpen heeft!
Ik heb nog geprobeerd jullie voor een tv-DIEREN-programma te krijgen, maar dat wordt pas later (na de zomer) uitgezonden, dus dat heft geen zin (meer).
Jullie geval heeft mij weer overtuigd dat het zin heeft om van AnimalAlert een succes te maken! Er moeten zich meer mensen aanmelden om (gratis) sms-jes of emailtjes te ontvangen als er in hun buurt een hond of kat vermist is! Maar wat mij niet duidelijk is of er nu kwade bedoelingen achter de vermissing zaten of veel pech?
Animal-Alert zoekt actief uw vermiste huisdier!
Uniek in Nederland: Actief opsporen van je huisdier met behulp van SMS en Internet!
Peter Klaver, dierenarts Petlook - AnimalAlert -
Mn vriend gaf al aan dat ik beter niet kon kijken omdat het er echt vreselijk uitzag, mn arme kindje