Gister fietste ik terug van mn pony, en er stak net een vieze dikke kever over. Ben er mooi overheen gereden En moest gelijk aan dit topic denken haha, sommige foto's zijn echt iehl!
Vroeger speelden kinderen vaak met zulke kevers! Op oude prenten kun je kinderen zien spelen met meikevers waar een touwtje aan vastzit.
iewl.. meen je dat zou? en dan hielden ze die vieze beesten als huisdier ofzo?
hier ook elk jaar weer een invasie van de meikevers. heb al meerdere malen gehad dat ze op de bouwlamp vlogen ( boven ons hooi) terwijl ik hooi aan het pakken was, en dat die kevers dan in mijn haar wriemelden en vastzaten. compleet in pakiek bij mij, I hate bugs dus mjah.. ik rij ze dus zodra ze dizzy op de grond flikkeren van botsing lamp, altijd plat met het kruiwagenwiel jeg.. gruwel zelfs nu ik aan ze denk
eeh nu ik dit zoow lees denk ik IEEEUWl! ik krijg ineens de kriebels en niet zoon klein beetje maar meikevers aan een touwtje begrijp ik dat goed? het zijn toch geen thee zakjes?
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Geplaatst: 31-05-09 17:59
samissy schreef:
eeh nu ik dit zoow lees denk ik IEEEUWl! ik krijg ineens de kriebels en niet zoon klein beetje maar meikevers aan een touwtje begrijp ik dat goed? het zijn toch geen thee zakjes?
Gewoon een stukje ijzergaren, wil prima.
samissy
Geplaatst: 31-05-09 18:51
Ik zie het al voor me! aleen hoe zouden ze smaken en eruit ziet (de thee dan )? ik denk felgroen met witte stippen