Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geerke schreef:nou...daar hoef je geen pitbul voor te heten....mijn kruising dog/herder(of wat het dan ook is)is normaal een konijn in hondenkleren...behalve als er een hond agressief tegen hem doet...dan weet je niet wat je ziet...en aan wie ligt het dan?
Volgens mij niet aan mijn hond ...maar goed.
Citaat:die web-site vind ik overigens not-done....stigmatiseren en de mensen angstig maken...
Goof schreef:Citaat:die web-site vind ik overigens not-done....stigmatiseren en de mensen angstig maken...
Neemt iedereen hier die site nou zo serieus???
nicci88 schreef:dan zeg ik dat ze voor mijn jack russell banger moeten zijn
Hahahaha en dat is echt zo.
Lia_ schreef:Het valt me op dat de posters hier allemaal heel erg kijken naar hun eigen hond maar hun ogen blijkbaar sluiten voor de wantoestanden waarin een deel van deze honden omwille van het geld cq de gevechten gehouden worden.
Er zijn gewoon honden in Nederland die puur gefokt en gehouden worden om hun agressie en dat zijn nu eenmaal geen labradors.
Als er ongelukken met zo'n hond gebeuren heeft dat gewoon veel ernstiger gevolgen dan een bijtincident met een ander ras.
Dat is geen fabel maar een feit.
Chiqa schreef:Ik sla pal achterover van sommige reactie's hier, en door het topci doorgezelen te hebben
lwam er een hele grote vraag bij mij op; hoe reageren jullie als 'pitbullachtige' eigenaar als je
iemand op straat tegenkomt en die lijkt bang te zijn voor jou hond?
geerke schreef:slimmerik schreef:Ja, ik ben er weerEn net als de vorige keer ben ik weer per pb bedreigd. De vorige keer met de dood. Nu wil iemand me opzoeken en werkeloos maken...
Ik hoop op jullie begrip dat ik me dan toch maar weer terugtrek uit de discussie. Het is me een té agressief volkje.
meen je dit???
dit vind ik ernstig....dan zijn de meeste pittbull bezitters dus aso's....terwijl ik juist dacht dat er een enkeling was die aso was....nou zal ik ook wel met de dood bedreigt worden....terwijl ik van alle honden houd,dus ook van pittbulls....als ze maar lief zijn,dan maakt het mij niet uit wat voor ras het is.
Maar sommige mensen zijn niet geschikt voor sommige rassen.....dat is vaak met paarden ook het geval...
breezy302 schreef:jacks staan idd bekend om hun felle karakter maarja jacks zijn dan ook familie van de stafford
breezy302 schreef:Lia_ schreef:Het valt me op dat de posters hier allemaal heel erg kijken naar hun eigen hond maar hun ogen blijkbaar sluiten voor de wantoestanden waarin een deel van deze honden omwille van het geld cq de gevechten gehouden worden.
Er zijn gewoon honden in Nederland die puur gefokt en gehouden worden om hun agressie en dat zijn nu eenmaal geen labradors.
Als er ongelukken met zo'n hond gebeuren heeft dat gewoon veel ernstiger gevolgen dan een bijtincident met een ander ras.
Dat is geen fabel maar een feit.
pff wat een vreselijke domme opmerkingen heb jij zeg! MIJN HOND IS GETRAIND ALS VECHTHOND EN IN BESLAG GENOMEN TIJDENS HONDEN GEVECHTEN! daarna kwam hij bij mij wonen en welke problemen heb ik met hem? helemaal geen 1! opvoeding noem je dat ipv afmaken! wordt hier zo kwaad om! en ga je onzinverhalen ff na checken als je wat verstand zou hebben zou je weten dat labradors de honden zijn met de meeste bijtincidenten!!!!!!! en dat je er gewoon om lacht en dat je er trots op bent dat JIJ honden hebt afgemaakt is gewoonweg walgelijk! ga mij maar temmen boeit me niet maar geloof me mensen zoals jij zijn ziek in hun hoofd! en dan dat belachelijke onderschrift van je derbij met je alle dieren zijn gelijk pff trailertrash!