Om even een vervelende opmerking te maken : Als je een teefje wil aanhouden om mee te fokken zou ik daar niet een dier voor kiezen die bij de geboorte zo zwak is. Kleine heeft kennelijk een niet zo goede start gehad en dat kan wel eens een weerslag hebben op haar gezondheid en dat van eventuele pups. (plus dat een dracht ook een forse belasting is).
Alsnog snap ik niet dat je maar gewoon afwacht en je de pup niet aan het bijvoeren bent.. ik lees steeds; pup drinkt niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pup drinkt wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! etc. En om met zo'n teef later verder te fokken is volgens mij ook niet echt aan te raden!
Nog een stille meelezer, een mooiere kerstcadeau kan je toch niet krijgen, 7 van die heerlijke puppies:D Wij hebben ook nooit een nestje gehad, maar waar me paard staat wel alleen dan van de duitse doggen, en daar was ook een kleintje bij, niet gered maar als ik jou was zal ik hem even elke dag op een weegschaal leggen om te kijken of hij daadwerkelijk aankomt, want als ze eraan liggen hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ze ook drinken he;)
Teefje leeft nog steeds. En drinkt super goed! Ze was gisteren 151 gram, en nu 167!! Met de anderen hondjes gaat het ook geweldig goed. Mama gaat er nu alweer een half uur bij weg. En pupjes gaan op 2 hoopjes liggen Ben zoo blij!