Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xoranlover schreef:Echt is dat een somaby ding of doen andere katten dat ook? Hier doen ze dat constant draadjes doorknauwen...
xoranlover schreef:Echt is dat een somaby ding of doen andere katten dat ook? Hier doen ze dat constant draadjes doorknauwen...
) Pip wilde vanaf een schapje in mijn nek, maar bedacht zich halverwege, of ze viel, geen idee, maar daarbij schoof ze weg waardoor ik nu twee mooie wonden op mijn gezicht bij mijn wenkbrauw heb van de nagels van haar achterpoot. Gelukkig geen hechtingen nodig, wel een antibioticakuur voor de zekerheid. Mijn tetanus was nog binnen de 10 jaar dus dat scheelde weer.
xoranlover schreef:Jeetje druif wat heftig.
Ik kreeg net een fb herinnering
7 jaar geleden kwam Nishi hier in huis.
[ Afbeelding ]
Bleven ze maar altijd zo klein toch? 
Druif_01 schreef:Ik ben net terug van de spoedpost (door de sneeuw) Pip wilde vanaf een schapje in mijn nek, maar bedacht zich halverwege, of ze viel, geen idee, maar daarbij schoof ze weg waardoor ik nu twee mooie wonden op mijn gezicht bij mijn wenkbrauw heb van de nagels van haar achterpoot. Gelukkig geen hechtingen nodig, wel een antibioticakuur voor de zekerheid. Mijn tetanus was nog binnen de 10 jaar dus dat scheelde weer.
Heftig! Heb je toevallig een foto?

Berdien schreef:Jeetje druifDat is ook een pech zeg!
Hier had Fudge een wat minder charmant moment
Het begon met Cookie klieren:
[ Afbeelding ]
Nog meer klieren
[ Afbeelding ]
Past the point of no return
[ Afbeelding ]
En toen deed de zwaartekracht z’n ding![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Wij hebben ook een Pet Rebel staan, heeeeeeel blij mee. De boys waren er ook direct weg van.