Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
c_alsemgeest schreef:Bellatrix schreef:
Knap!![]()
Raspoetin (aka Freek)
Zit al de hele middag te genieten van het vuurwerk van de buren... gek beest
[ Afbeelding ]
Druif_01 schreef:Op de valreep van het oude jaar kan ik hier nog melden dat, over 2 weken, Pippie een nieuw vriendinnetje krijgt. Pip lijkt zich toch wat eenzaam te voelen en, nog veel belangrijker, ze begint mij dus weer random te bijten wat ze niet meer heeft gedaan sinds we Woezeltje hadden (destijds ook de reden om hem erbij te nemen).
Dan de zoektocht: wat zet je erbij? We wilden sowieso een raskat, omdat die vaak een betere start hebben gehad (we hebben een klein trauma van de ellende die we met Woezeltje hebben gehad, zowel zijn zwakke gestel als hoe gestresst hij altijd was). Het moest een kat worden die, na de kittentijd, geen ongeleid projectiel zou zijn, stabiel, niet snel onder de indruk en knuffelbaar. We zijn uiteindelijk uitgekomen bij een Ragdoll.
Meet Mollie!(Niet haar stamboeknaam overigens, maar de naam die wij gekozen hebben voor haar).
[ Afbeelding ]

De rest van de vacht vond ze ook niet erg. Dat beest spoort niet. 

c_alsemgeest schreef:Moest wel lachen om Muis vannacht... die had wat energie door de spanning die er uit moest dus die was om 4u met een speelgoed hengel door het huis aan het rennen, trap op, trap af

Ik gok dat Faye hem mee naar boven heeft genomen.