xoranlover schreef:
Zo zie je wel wat verschil ja!
Maar nog steeds heel knap
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BarbaravdW schreef:Ik vind t verschil tussen een abessijn en een variant altijd zo bijzonder. Je denkt, korthaar, maar nee! Toch verschil!
MarlonNaldo schreef:Ik post mn kids niet online dus doe het even zo. Wilde dit zo graag delen.
Mijn kinderen en de katten zijn echt zo close. Dit doet toch helemaal smelten. Ze sliep al en Vitani kruipt er zo tegenaan. Beide bovenop mij. Later kwam Nuka er ook nog naast liggen.
[ Afbeelding ]
Ze warmt nog eens op voor ze... 

(Niet haar stamboeknaam overigens, maar de naam die wij gekozen hebben voor haar).

Druif_01 schreef:Op de valreep van het oude jaar kan ik hier nog melden dat, over 2 weken, Pippie een nieuw vriendinnetje krijgt. Pip lijkt zich toch wat eenzaam te voelen en, nog veel belangrijker, ze begint mij dus weer random te bijten wat ze niet meer heeft gedaan sinds we Woezeltje hadden (destijds ook de reden om hem erbij te nemen).
Dan de zoektocht: wat zet je erbij? We wilden sowieso een raskat, omdat die vaak een betere start hebben gehad (we hebben een klein trauma van de ellende die we met Woezeltje hebben gehad, zowel zijn zwakke gestel als hoe gestresst hij altijd was). Het moest een kat worden die, na de kittentijd, geen ongeleid projectiel zou zijn, stabiel, niet snel onder de indruk en knuffelbaar. We zijn uiteindelijk uitgekomen bij een Ragdoll.
Meet Mollie!(Niet haar stamboeknaam overigens, maar de naam die wij gekozen hebben voor haar).
[ Afbeelding ]