sweetheart schreef:Zou je het eens kort kunnen uitleggen waarom dat niet kan? (Ik ben gewoon nieuwsgierig hoor)
nee want het onderzoek is bezig en kan ik nu niets zeggen, als alles achter de hand is dan zal ik hier alles in detail neerzetten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sweetheart schreef:Zou je het eens kort kunnen uitleggen waarom dat niet kan? (Ik ben gewoon nieuwsgierig hoor)
marialva schreef:sweetheart schreef:Zou je het eens kort kunnen uitleggen waarom dat niet kan? (Ik ben gewoon nieuwsgierig hoor)
nee want het onderzoek is bezig en kan ik nu niets zeggen, als alles achter de hand is dan zal ik hier alles in detail neerzetten
marialva schreef:het Brabands dagblad heeft net gebeld en wil een stukje over bobby zn vermissing gaan schrijven en dat ons dochtertje zo van slag is geweest die tijd en met veel gehuil toen weer bobby in haar armen sloot, ze willen dan een foto van haar en bobby erbij plaatsenlijkt me erg leuk als ze dat gaan doen zodat ook andere mensen die hun kat kwijt zijn de hoop niet moeten opgeven
Eponastable schreef:Mooi zeg!! wat een leuk artikeltje, die moet jij lekker bijhouden é!
Ben je al bloemen gaan brengen aan die meneer??
Eponastable schreef:En was hij gelukkig??
Kleine Bobby toch
Hoe gaat het met je gezondheid ondertussen?ben je al wat bekomen?