sweetheart schreef:Zou je het eens kort kunnen uitleggen waarom dat niet kan? (Ik ben gewoon nieuwsgierig hoor)
nee want het onderzoek is bezig en kan ik nu niets zeggen, als alles achter de hand is dan zal ik hier alles in detail neerzetten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
sweetheart schreef:Zou je het eens kort kunnen uitleggen waarom dat niet kan? (Ik ben gewoon nieuwsgierig hoor)
lijkt me erg leuk als ze dat gaan doen zodat ook andere mensen die hun kat kwijt zijn de hoop niet moeten opgeven
marialva schreef:sweetheart schreef:Zou je het eens kort kunnen uitleggen waarom dat niet kan? (Ik ben gewoon nieuwsgierig hoor)
nee want het onderzoek is bezig en kan ik nu niets zeggen, als alles achter de hand is dan zal ik hier alles in detail neerzetten
) vindt het aan te geven. marialva schreef:het Brabands dagblad heeft net gebeld en wil een stukje over bobby zn vermissing gaan schrijven en dat ons dochtertje zo van slag is geweest die tijd en met veel gehuil toen weer bobby in haar armen sloot, ze willen dan een foto van haar en bobby erbij plaatsenlijkt me erg leuk als ze dat gaan doen zodat ook andere mensen die hun kat kwijt zijn de hoop niet moeten opgeven
en de mazzel dat wij het beestje terug hebben en zal het volgende week in de krant gaan staan
ik weet niet welke dag dat kon die mevrouw die het stuk gaat schrijven ook niet zeggen, pas op de dag dat het geplaatst word dan krijg ik het te horen
oja die mevrouw leefde helemaal mee zei is haar poes al vanaf Juni dit jaar kwijt, ik heb haar ook gezegd geef nooit de hoop op zoals ik bijna had gedaan, er wordt zoveel over Bobby nu gepraat vooral bij de sport vereniging waar wij bobby hebben terug gevonden (waar die mevrouw ook sport) dat zei dit een echt wonder verhaal vindt en ook geheel hoe wij reageerde toen wij bobby in ons armen terug sloten daar waren veel mensen bij en hebben mn n dohter en ik met bobby in onze armen alleen maar lopen huilen en histyrisch van oohhh het is hem het is hem jank jank whahahaha volgens mij hebben we ons zelf daar lekker voor schut gezet , maar konden we de emoties echt niet bedwingen
dat had trouwen een goed filmpje geweest voor youtube
id jammer dat we geen steek onderwater mochten geven, maar hun tijd komt nog
het allerbelangrijkste is dat bobby weer thuis is toch de rest is eigelijk bijzaak waar ik echt mn neus voor omhoog steek
ja en mn dochter is helemaal in haar sas met haar 2 katten (vooral bobby) alleen hebben ze een aantal foutjes gemaakt
bobby is sinds dinsdag geen kater meer
Eponastable schreef:Mooi zeg!! wat een leuk artikeltje, die moet jij lekker bijhouden é!
Ben je al bloemen gaan brengen aan die meneer??

Eponastable schreef:En was hij gelukkig??
Kleine Bobby toch
Hoe gaat het met je gezondheid ondertussen?ben je al wat bekomen?
en dat ze dus echt blij zijn dat Bobby terecht is
en voel ik me steeds beter, dus dat gaat nu ook weer goedkomen