Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:behalve bij vegetariers?
Die denken na over hoe het moet?
Of hoe zie jij dat?
.
we verkopen het wel (ook vega spul) maar als de mensen het niet kopen, kunnen wij wel gaan uitbreiden in dat assortiment, maar dat schiet niet op.. het is puur aan de klant wat hij/zij wil..

Nadya schreef:Veel supermarkten verkopen ook geen lekker biologisch en vegetarische spullen. Vandaar dat wij naar de AH blijven gaan, want zij hebben nog redelijke eetbare producten.![]()
Laatst had ik iets bij de Boni op de hoek gehaald en dat was niet te eten.![]()
![]()
We hebben wel gelachen tijdens dat avondeten met die troep, maar we hadden wel honger daarna......![]()
Tja, als mensen dat kopen, kan ik me voorstellen dat ze zoiets hebben van ''brrrrrrrr''.
Dus supermarkten; zorg gewoon voor fijnere producten, want ze zijn er echt wel. De AH heeft het aardig onder controle, volgens mij.
wij hebben biologische koekjes, brood, enz. Citaat:Beste mevrouw de Bruin,
Wij gebruiken Nederlands en buitenlands vlees.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Mora Consumentenservice
Wilma Botter
VivaLaVida schreef:Citaat:Beste mevrouw de Bruin,
Wij gebruiken Nederlands en buitenlands vlees.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Mora Consumentenservice
Wilma Botter

dees_daan schreef:in Friesland.(Drachten)

Nadya schreef:dees_daan schreef:in Friesland.(Drachten)
Hebben ze daar echt geen biologische producten, joh?
wij hebben op mijn werk biologische koekjes, brood, en weet ik t wat allemaal nog meer
ik zoek er niet naar, dus weet niet precies wat we allemaal hebben, maar iig wel wat
ook hebben we allemaal vegaspul, vindt het wel een goed ding, klanten moeten kunnen kiezen
Dat duurde precies 5 dagen .... toen werden ze weer volop gegeten. 
Citaat:Kattendarmen, uiers, hersenen en koeienogen zijn volgens de verhalen de hoofdbestanddelen van een frikandel. Denk maar eens aan de volgende mop: ‘wat is het verschil tussen een frikadel en een dom blondje? Een frikadel bevat hersens!’
En dat hou je dus op geen enkele manier tegen. Het enige zou netjes zijn als er Nederlandse dieren worden gebruikt.... maar ja zolang mensen hun paard op een kwelachtige manier dmv een spuitje euthaniseren is daar geen vlees genoeg voor. slimmerik schreef:Ik zie nog steeds geen probleem.... En met mij nog meer Nederlanders niet. Er gaan in Nederland 3 fricandellen per week per Nederlander doorEn dat hou je dus op geen enkele manier tegen.