Spinnen, doodslaan of niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

car0linee

Re: Spinnen, doodslaan of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:50

Als er iets is waar ik niet van houd en superrr eng vind, zijn het wel spinnen!
Alleen doodslaan vind ik ook wel weer zo zielig..
Dus vangen met een wcpapiertje of een boek (waar ze dan op lopen) en dan snel het raam uitgooien.
Dan heb ik toch nog een goede daad gedaan, beestje leeft verder en ik heb weer rust, haha

BlackEyed

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 02:27

Ik wil eigenlijk niet eens weten hoeveel er in de stal wonen, maar goed. ;(

Wat ik altijd zo eng vind is dat (reuze) spinnen altijd met een draadje naar beneden zoeven om zo op ooghoogte te blijven hangen en ik me dan helemaal lam schrik. Of dat ze op de muur op ooghoogte zitten... IEEHW!
Dan heb ik het over de slaapkamer. Ik wil niet weten wat er gebeurt als ik slaap.

Ik pak altijd de stofzuiger of haal versterking, want pakken is voor mij geen optie.
Dan denk ik altijd dat ze via mijn hand over mijn arm naar me toe kruipen...
Plus dat kriebelige gevoel in je hand...

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 08:53

de hele grote spinnen gebruiken geen web :P die rennen snel genoeg...

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 12:10

ik ben zo bang voor die dingen dat i ze niet eens plat durf te slaan :o

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 12:14

Ik ook zonnebloem

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:54

Ik was er ook helemaal panisch voor, maar ik ben ervoor in therapie geweest en dat heeft goed geholpen, ik durf ze nu met een glas te vangen en buiten te zetten.
Het zullen echter nooit mijn vrienden worden, maar ik durf nu wel naar de WC als er een langpoot in het hoekje zit :D

LauraLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 15:03

IEHH als ik een spin, (groot) insect of whatever tegenkom zet ik het op een gillen en schreeuw om me mama :+ zei is tenminste niet bang voor de beesten. Ze is wel diervriendelijk dus ze pakt ze op en zet ze buiten naar.

Mijn vriendin was een keertje haar sperriem kwijt en ik was zo attend om hem te gaan zoeken in de zadelkamer. Ik bukte en er zat met toch een groot, zwart, harig, eng beest: SPIN!! Ik rende keihard naar buiten wat ertoe leidde dat het paard van mijn vriendin schrok en bij haar op de tenen ging staan ;( , vervolgens kwam de boer eraan en die pakte dat beest gewoon vast!! No way dat ik bij hem in de buurt kwam! Als ik nu wat moet hebben dat pak ik het heel snel en als ik iets kwijt ben in de zadelkamer moet iemand anders het maar zoeken voor mij. :o

LauraLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 15:05

LauraLala schreef:
IEHH als ik een spin, (groot) insect of whatever tegenkom zet ik het op een gillen en schreeuw om me mama :+ zei is tenminste niet bang voor de beesten. Ze is wel diervriendelijk dus ze pakt ze op en zet ze buiten neer.

Mijn vriendin was een keertje haar sperriem kwijt en ik was zo attent om hem te gaan zoeken in de zadelkamer. Ik bukte en zag voor me een groot, zwart, harig, eng beest: SPIN!! Ik rende keihard naar buiten wat ertoe leidde dat het paard van mijn vriendin schrok en bij haar op de tenen ging staan ;( , vervolgens kwam de boer eraan en die pakte dat beest gewoon vast!! No way dat ik bij hem in de buurt kwam! Als ik nu wat moet hebben dat pak ik het heel snel en als ik iets kwijt ben in de zadelkamer moet iemand anders het maar zoeken voor mij. :o

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 15:23

ik zou heeeeel hard gillen en roepen dat iemand anders hem voor me dood mag maken :P

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 15:25

ja ik vind ze zo eng dat ze minimaal om een hoekje moeten worden vermoord kan ze niet levend zien maar dood zijn ze nog grooter ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 15:29

Ik laat ze dood maken, ga echt niet zelf aan de gang. Met mijn trillende handjes word dat toch niets. Ze mogen echt niet naar buiten gezet worden, want dan komen ze natuurlijk weer naar binnen :+

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 15:36

Lekker laten lopen, ze komen toch wel weer terug.

Mijn man daarentegen heeft het niet zo op spinnen en als hij ze signaleert en ze zijn van iets groter formaat mag ik ervoor zorgen dat het beest het huis verlaat, dead or alive. Ik ga maar voor de eerste optie, dan hoef ik hem de volgende dag niet nog een keer buiten te zetten :+

CaileyS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 22:28

ik ben doodsbang voor die beesten en gelukkig ga ik nog lang het huis nie uit, nu dood mijn pa of ma ze.. brrrrrrrr