Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:Inderdaad. Ik heb al genoeg dode honden in mijn armen gehad om te weten dat dit gewoon niet kan. Een hond kan pas stijf in die houding zitten als hij al stijf was voor hij in die houding lag. Want zo'n diertje wordt compleet slap en dan kan je die echt zo nog niet leggen.
slimmerik schreef:Wesseltje schreef:En de politie heeft altijd gelijk
Behalve bij de staf-eigenaren dus![]()
Vind jij het niet in en in triest om je dode hond zo op te vouwen voor een drama foto? En dan een zielig verhaal verkondigen over de rug van je kind? Bah....
Maar laten we het onderzoek dan maar afwachten van de Blid
Joscaa schreef:WAT EEN K L O O T Z A K K E N!!!
Gewoon niet normaal, hoe dierenvriend kun je zijn!? Hond lag heerlijk te slapen, en dan stappen ze niet eens uit. Nee, hup, kogel door ze kop.Denk dat we het maar eens bij hun moeten doen. En dat arme lieve, onschuldige beestje bleef nog leven ook. Is nog helemaal, met hardstikke veel pijn, kan niet missen, uit de zetel gekropen. Hoeveel moet dat arme ding wel niet geleden hebben!! Al dat bloed...
Heb tranen in mijn ogen, dat mensen zo laf kunnen zijn, om vanuit de combi zo een lekker liggend, onschuldig hondje kunnen neer schieten.
runningkawa schreef:
Quinzy schreef:Wat een larie allemaal over de houding van de hond !
Overgens maakt het niet eens zo veel uit.
Maar bij dierencrematorie is het tegenwoordig heel normaal dat je hond opgebaard word in die 'lig' houding. Alleen hebben ze blijkbaar het bloed 'nog' niet afgeveegd. Maar om te gaan twijfelen aan het verhaal alleen gebaseerd op de lig houding van de hond is dikke bull s*h*i*t !
Snoevie schreef:idd,het klopt van beide kanten nog niet echt
hestejente schreef:Snoevie en Kathleentje bedoelen denk ik dat zolang er geen getuigenverklaring is van de buurman het verhaal maar tot op zekere hoogte "compleet" is
Snoevie schreef:nee het zal wel niet openbaar gemaakt worden idd.
jammer!
katiavl schreef:Maar die zal ook alleen intern blijven, en niet in de media staan spijtig genoeg.
Een interview in de krant wil ook niet iedereen zetten, zeker na het eerste verhaal.
Maar snap jullie punt zeker