Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Candorlover schreef:Wat een lieverds! Ik wil graag een silver agouti!
Ik heb een drinkflesje waar een soort dekseltje op zit en het lijkt erop dat dat alg tegen houd. Maar voor mijn konijnen heb ik een ander drinkflesje, die word wel altijd vies. M'n vader doet er altijd bleekmiddel in en dan daarna heel goed omspoelen.
Candorlover schreef:
Ik heb dit drinkflesje.
Zitten jou cavia's binnen of buiten? Want mijn cavia's zitten binnen en mn konijnen buiten, misschien dat dat ook nog verscheel maakt.
Voor de gene die hun cavia's buiten heeft zitten, hoe deden jullie dat met het water? Dat bevriest bij mij steeds.
Zefana schreef:Candorlover schreef:Wat een lieverds! Ik wil graag een silver agouti!
Ik heb een drinkflesje waar een soort dekseltje op zit en het lijkt erop dat dat alg tegen houd. Maar voor mijn konijnen heb ik een ander drinkflesje, die word wel altijd vies. M'n vader doet er altijd bleekmiddel in en dan daarna heel goed omspoelen.
Dankje![]()
Ik knip altijd een stukje van een nieuw vaatdoekje af en doe ik met afwasmiddel en warm water in het flesje. Even schudden en het gaat er zo af. Goed omspoelen en klaar.
Sniesjuhh schreef:Ja, wat vinden jullie er eigenlijk van. Kunnen cavia's dag en nacht buiten zitten als het vriest, net als vorige week???
Ik heb er ook een paar buiten zitten, maar dan deden we 3x per dag nieuw water geven in een bakje want anders was alles steeds bevroren...
Candorlover schreef:Konijnen gevoelig voor kou?? Nee joh!
_Mars_ schreef:Die van mij zuipen water, is echt niet normaal.
We horen het ook als het op is xD
Ons waterdrinkfles wordt altyd vies van binnen.
Hoe maken jullie dat schoon?