Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
rommulus schreef:geveliciteerd !!!!!!!
jeukt enorm krabt hevig om jeuk niet te laten overheersen
Krabbe Krabbe Krabbe Krabbe Krabbe Krabbe Krabbe Krabbe !!!!!!!!
Leonoor schreef:tienus63 schreef:Ik las het net in het andere topic dat ze AB kreeg, ik schrok ervan.
Maar gelukkig dat je vertrouwen niet geslonken is daardoor.
Ik vond het bij de geboorte al een wonder dat ze nog leefde! Ze heeft immers 5 uur vastgezeten en vochtblaas was al gebroken. Ik had toen na die 1e spuit echt zoiets van: dood of levend, je moet eruit!
DA zei ook; keizersnee was erg dichtbij, gelukkig reageerde ze goed op de spuiten.
Eerlijk is eerlijk, ik ben blij met de AB. Had van diverse kanten al het advies gekregen om het te geven (mensen met kennis) en heb op de nacht van zaterdag/zondag 2 dierenartsen aan de telefoon gehad. Gisteren en vannacht bleef ze redelijk stabiel dus heb ik gewacht tot vanochtend om echt naar de DA te gaan.
Daarbij is het een klein vechtertje, mijn wondertje! Die mag blijven als ze hier doorheen komt, dat staat vast! Al groeit ze uit tot een waanzinnig lelijk mormel, ik heb 'iets' met haar!
cissy schreef:hahaha, hier die tiet! van mij! opzouten!
Gelukkig maar dat ze het nu beter doet, ze is in ieder geval goed gegroeid (de kittencam doet het bij mij nog steeds niet)
cissy schreef:die webcam heeft iets tegen mij, zie nog steeds niks nada noppes.....
tienus63 schreef:Weet je zeker dat je haar alleen AB gegeven hebt.
Is het niet vermengd met groeihormonen?
Citaat:eer mijn schuld Lag te tukken en toen is hij eruit geknald!
Hij staat weer online
Jorieke schreef:Mag ik er 1?haha wat lief! Gefeliciteerd
tienus63 schreef:Pas op, ze ploft nog uit elkaar
Jorieke schreef:Mag ik er 1?haha wat lief! Gefeliciteerd