Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JustNanno schreef:Dit ZIJN de gevolgen volgens mij. Heb geen zin om het overnieuw te typen als het antwoord er al staat.
JustNanno schreef:CherokeeChum schreef:By the way:topic gezien van Summer de amerikaanse bull maal
jack,officieel valt dit er dus ook onder, terwijl het van ze lang zal ze leven geen pit is ,inslapen dan maar? get real!!!
Zoals je weet oordeelt de RAD alleen op uiterlijk. Dus ja, deze hond is ook vroeg of laat aan de beurt. Zo is de wet, waar ik compleet achter sta.
LimaGentle schreef:JustNanno schreef:Dit ZIJN de gevolgen volgens mij. Heb geen zin om het overnieuw te typen als het antwoord er al staat.
dus je hebt geen eigen mening??? jammer dat je met iedereen mee praat terwijl je der zelf totaal geen kijk op hebt
Citaat:Je kan ook inhoudelijk reageren, maar dat ontwijk je telkens door mensen persoonlijk aan te vallen. Dus, nu graag een inhoudelijke reactie?
JustNanno schreef:Ik discrimineer? Prima, als jij dat vind.
Als ik het met iemand eens ben, dan ga ik niet het hele verhaal nog eens typen, maar dan quote ik eventjes.
Ik vraag je dus nogmaals om eens niet iemand persoonlijk aan te vallen, maar inhoudelijk op die quote in te gaan.
JustNanno schreef:Ik haal niemand onderuit (nu val je me alweer persoonlijk aan!), ik vraag alleen om een reactie op de quote en hoe jij daar over denkt. Dat is toch niet zo lastig of wel?
Citaat:rustig aan allebij, als jullie zo doorgaan komt er straks een slotje op en daar hebben we ook niets aan of wel?
Myfairytale schreef:Kom op mensen, laten we het leuk houden.
Iedereen zijn eigen mening, is prima, maar als je je zegje gedaan hebt, laat het dan daarbij.
LimaGentle heeft een topic geopend om aandacht en steun te vragen, niet om hele discussies.
Natuurlijk mag je voor je mening uitkomen, maar hou het beleefd...
JustNanno schreef:Myfairytale schreef:Kom op mensen, laten we het leuk houden.
Iedereen zijn eigen mening, is prima, maar als je je zegje gedaan hebt, laat het dan daarbij.
LimaGentle heeft een topic geopend om aandacht en steun te vragen, niet om hele discussies.
Natuurlijk mag je voor je mening uitkomen, maar hou het beleefd...
Als je zoiets post, kun je discussies verwachten. Zoals ik net zei, ik hou er niet van om persoonlijk de grond in gebeoord te worden terwijl ik alleen om een inhoudelijke reactie vraag. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn voor iemand die zo overtuigd is van haar mening?
JustNanno schreef:Ikke? Zolang jij niet inhoudelijk gaat reageren, blijf ik gewoon posten in dit topic hoor. Ik kraak jouw persoontje niet af, en andersom is dat ook niet echt gewenst.Citaat:rustig aan allebij, als jullie zo doorgaan komt er straks een slotje op en daar hebben we ook niets aan of wel?
Ik dacht dat ik nog wel verdome netjes blijf hierzo. Ik vraag alleen een inhoudelijke (!!) reactie op die quote, maar het enige dat ze doet is mij persoonlijk aanvallen. Heel apart dit.
JustNanno schreef:Ik vind dit niet offtopic, ik vraag alleen om een reactie voor de tigste maal. Die ze niet geeft, terwijl ik het topic al verschillende malen het doorgelezen...
JustNanno schreef:Ik heb al getemd en gevraagd om een slotje.