Petitie tegen de RAD

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JustNanno

Re: Petitie tegen de RAD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 13:34

Dit ZIJN de gevolgen volgens mij. Heb geen zin om het overnieuw te typen als het antwoord er al staat.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 13:45

JustNanno schreef:
Dit ZIJN de gevolgen volgens mij. Heb geen zin om het overnieuw te typen als het antwoord er al staat.

dus je hebt geen eigen mening??? jammer dat je met iedereen mee praat terwijl je der zelf totaal geen kijk op hebt

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 13:49

JustNanno schreef:
CherokeeChum schreef:
By the way:topic gezien van Summer de amerikaanse bull maal
jack,officieel valt dit er dus ook onder, terwijl het van ze lang zal ze leven geen pit is ,inslapen dan maar? get real!!!

Zoals je weet oordeelt de RAD alleen op uiterlijk. Dus ja, deze hond is ook vroeg of laat aan de beurt. Zo is de wet, waar ik compleet achter sta.

Dat is nou zo jammer, want zo worden er ook een hoop goede dieren afgemaakt, puur en alleen gebaseerd op hun uiterlijk.
En ik ben er bang voor (weet het bijna wel zeker) dat de echt slechte gasten, die hun dieren zo vals maken er toch niet door weerhouden worden om verder te fokken en hun praktijken uit te breiden.
Dus ook worden er (te)veel onschuldigen de dupe van dit beleid...
Als blijkt dat een hond echt vals is dan kan ik het begrijpen, dat wel, alleen vraag ik me daarbij dan wel af of die hond een slachtoffer van zijn baas is of dat het het van karakter van het dier is.

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 13:50

LimaGentle schreef:
JustNanno schreef:

dus je hebt geen eigen mening??? jammer dat je met iedereen mee praat terwijl je der zelf totaal geen kijk op hebt

Je kan ook inhoudelijk reageren, maar dat ontwijk je telkens door mensen persoonlijk aan te vallen. Dus, nu graag een inhoudelijke reactie?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 13:55

Citaat:
Je kan ook inhoudelijk reageren, maar dat ontwijk je telkens door mensen persoonlijk aan te vallen. Dus, nu graag een inhoudelijke reactie?

nee ik contateer iets wat jij drie dubbel bevestigd hebt... dat je discrimineerd dus... je geeft het zelf toe
en inhoudelijk reageren is iets wat ik WEL doe maar JIJ niet... jij banketstaaf alleen maar met anderen mee zonder ZELF inhoudelijk te reageren... en ik ben niet de enige die dat zegt

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 14:01

Ik discrimineer? Prima, als jij dat vind.

Als ik het met iemand eens ben, dan ga ik niet het hele verhaal nog eens typen, maar dan quote ik eventjes.

Ik vraag je dus nogmaals om eens niet iemand persoonlijk aan te vallen, maar inhoudelijk op die quote in te gaan.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 14:05

JustNanno schreef:
Ik discrimineer? Prima, als jij dat vind.

Als ik het met iemand eens ben, dan ga ik niet het hele verhaal nog eens typen, maar dan quote ik eventjes.

Ik vraag je dus nogmaals om eens niet iemand persoonlijk aan te vallen, maar inhoudelijk op die quote in te gaan.

sorry hoor maar de enige die hier persoonlijk aanvalt ben je toch echt zelf
je kraakt alles af wat wij zeggen terwijl je zelf nergens een zinnig antwoord op hebt want dan verwijs je weer naar iemand anders...

dus als je mijn topic met rust zou willen laten... graag... want jij bent alleen maar uit om ons onderuit te halen

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 14:06

Ik haal niemand onderuit (nu val je me alweer persoonlijk aan!), ik vraag alleen om een reactie op de quote en hoe jij daar over denkt. Dat is toch niet zo lastig of wel?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 14:07

JustNanno schreef:
Ik haal niemand onderuit (nu val je me alweer persoonlijk aan!), ik vraag alleen om een reactie op de quote en hoe jij daar over denkt. Dat is toch niet zo lastig of wel?

ik reageer niet eens meer op jou.. je hebt zelf waarschijnlijk niet door dat je jezelf aardig te kakken zet nu..

Doei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 14:08

rustig aan allebij, als jullie zo doorgaan komt er straks een slotje op en daar hebben we ook niets aan of wel?

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 14:09

Kom op mensen, laten we het leuk houden.
Iedereen zijn eigen mening, is prima, maar als je je zegje gedaan hebt, laat het dan daarbij.
LimaGentle heeft een topic geopend om aandacht en steun te vragen, niet om hele discussies.
Natuurlijk mag je voor je mening uitkomen, maar hou het beleefd...

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 14:09

Ikke? Zolang jij niet inhoudelijk gaat reageren, blijf ik gewoon posten in dit topic hoor. Ik kraak jouw persoontje niet af, en andersom is dat ook niet echt gewenst.

Citaat:
rustig aan allebij, als jullie zo doorgaan komt er straks een slotje op en daar hebben we ook niets aan of wel?

Ik dacht dat ik nog wel verdome netjes blijf hierzo. Ik vraag alleen een inhoudelijke (!!) reactie op die quote, maar het enige dat ze doet is mij persoonlijk aanvallen. Heel apart dit.

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 14:13

Myfairytale schreef:
Iedereen zijn eigen mening, is prima, maar als je je zegje gedaan hebt, laat het dan daarbij.
LimaGentle heeft een topic geopend om aandacht en steun te vragen, niet om hele discussies.

Als je zoiets post, kun je discussies verwachten. Zoals ik net zei, ik hou er niet van om persoonlijk de grond in gebeoord te worden terwijl ik alleen om een inhoudelijke reactie vraag. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn voor iemand die zo overtuigd is van haar mening?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 14:15

JustNanno schreef:
Myfairytale schreef:

Als je zoiets post, kun je discussies verwachten. Zoals ik net zei, ik hou er niet van om persoonlijk de grond in gebeoord te worden terwijl ik alleen om een inhoudelijke reactie vraag. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn voor iemand die zo overtuigd is van haar mening?

als je nou al die pagina's een terug leest dan staat jou antwoord er gewoon bij
aangezien jij zelf geen antwoord geeft en te beroerd bent om te lezen ga ik het niet nogmaals voor jou herhalen

Doei!

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 14:18

Ik heb het niet kunnen vinden, dus misschien zou je even een quote kunnen plaatsen dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 14:18

JustNanno schreef:
Ikke? Zolang jij niet inhoudelijk gaat reageren, blijf ik gewoon posten in dit topic hoor. Ik kraak jouw persoontje niet af, en andersom is dat ook niet echt gewenst.

Citaat:

Ik dacht dat ik nog wel verdome netjes blijf hierzo. Ik vraag alleen een inhoudelijke (!!) reactie op die quote, maar het enige dat ze doet is mij persoonlijk aanvallen. Heel apart dit.

ik heb het toch tegen jullie allebij? als 1 van jullie 2 nog wat te zeggen heeft (offtopic) kan het toch ook via pm? anders komt er een slotje en dat zou zonde zijn..

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 14:20

Ik vind dit niet offtopic, ik vraag alleen om een reactie voor de tigste maal. Die ze niet geeft, terwijl ik het topic al verschillende malen het doorgelezen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 14:30

ok, maar doe wel rustig allebij, met elkaar naar beneden halen bereik je niks Knipoog en ik zeg allebij

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 14:33

JustNanno schreef:
Ik vind dit niet offtopic, ik vraag alleen om een reactie voor de tigste maal. Die ze niet geeft, terwijl ik het topic al verschillende malen het doorgelezen...

ga nou maar eens even GOED het topic door lezen....
jij geen moeite doen = ik geen moeite doen

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 14:34

ik zeg toch dat ik heb gelezen, maar dat ik je antwoord nergens kan vinden? Tsja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 14:34

ssst Clown laat het maar, allebij gewoon ophouden met elkaar werwijten ok?

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 14:36

Ik heb al getemd en gevraagd om een slotje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 14:38

en dan is het topic voor de petitie weg? dat vind ik wel erg jammer, alleen omdat 2 mensen het niet met elkaar eens zijn, en dat niet via pm op kunnen lossen..

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 14:39

Waarom?
Jij hebt dit topic niet geopend...
LimaGentle vroeg aandacht voor die honden en jij wil een slotje? Verward
Waarom vechten jullie het niet per pb of mail uit??

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 14:39

JustNanno schreef:
Ik heb al getemd en gevraagd om een slotje.

lekker kinderachtig Clown