Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
crossmonster schreef:ook is van een raskat het karakter beter bekend.
iemand met kinderen zal eerder kiezen voor een ragdoll, boskat of coon, omdat deze dieren nu eenmaal toleranter zijn als een ander ras.
bij een htk waarvan vader onbekend is, is het karakter pas duidelijk als de kitten een stuk ouder is.
.
Cer schreef:En hoe zit dat dan met mensen die raskatten en HTK-katten hebben? Discriminatie binnen het gezin???
Er zijn genoeg raskatten die ook buiten komen...
Cer schreef:@ShannaY: Ik wil geen kinderen.
Buiten dat je een kind op lateren leeftijd wat kan uitleggen over auto's en gevaarlijke dingen.
En NEE een kleuter zou ik idd niet onbeheerd over straat laten zwalken.... jij wel
wat een non-argument zeg....
crossmonster schreef:wat die opmerking verder betrefd, de houders van raskatten , die zich ook verdiepen in het ras, zijn al doende te weten gekomen dat de gevaren voor een raskat buiten wel degelijk groter zijn als bij een htk.
en iemand die zich erin verdiept heeft weet ook meer van de gevaarlijke kattenziektes die er rondwaren.
Desiree schreef:DAt is de 2e keer dat ze dat zelfde domme zegt.
Kinderen bescherm je als ze heel klein zijn ook wel degelijk tegen het verkeer totdat ze de leeftijd krijgen dat ze de gevaren gaan zien.
PrideDignity schreef:nadeel is dat er ook een kat bij ons loopt die onze katten aanvalt
Citaat:Waarom zou je een kat dusdanig moet isoleren omdat jij bang bent voor iets? Dan ben je niet realistisch bezig.
ShannaY schreef:Ik heb een broertje van 3, die weet dondersgoed dat auto's gevaarlijk zijn, maar als een kind zo opgewonden is van het spelen, rent hij er zo voor hoor!
Citaat:Wat ik een beetje mis in dit topic is de reden waarom dat de katten als ze in huis worden gehouden helemaal gek worden en graag naar buiten willen.
Citaat:is dikke onzin wat hier gemeld word tuurlijk heeft een kat een perfect leven als hij of zij alleen maar binnen zitten... een frisse neus kan ook door een openraam gehaald worden met hor ervoor...
ShannaY schreef:
Even heel eerlijk? Vind het prima dat je zo'n dierenvriend bent hoor, maar het lijkt net of je niet normaal sociaal kunt communiceren met mensen? Dit soort opmerkingen maken een topic heel anders dan hij normaal zou moeten zijn.
Waarom zou je een kat dusdanig moet isoleren omdat jij bang bent voor iets? Dan ben je niet realistisch bezig.
Ik heb een broertje van 3, die weet dondersgoed dat auto's gevaarlijk zijn, maar als een kind zo opgewonden is van het spelen, rent hij er zo voor hoor!
ShannaY schreef:
Moet ik hier nou ook nog nederlands gaan geven? Ik heb ten alle tijde een normale toon, dat zie ik bij jullie twee niet terug. Maakt niet uit.. sommige mensen vinden communiceren gewoon moeilijk.
Nee, mijn broertje wordt ten alle tijden in de gaten gehouden, heb je zelf kinderen? Heb je zelf weleens in de gaten gehad hoe snel een kind kan zijn? Denk asjeblieft eens realistisch na en maak niet van die domme opmerkingen als "dan laat jij je broertje zijn gang gaan" nee tuurlijk niet. Poeh, hoe leg ik zoiets nu normaal uit, als je elke keer van die domme opmerkingen terug krijgt?
"Gevaar is overal"
Misschien is het zo duidelijk?