[Volg] Welkom Ravi, van pup tot hulphond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xoranlover

Re: [Volg] Welkom Ravi, van pup tot hulphond

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:22

Jeetje waar is dat schattige kleine pupje gebleven. Wat is hij groot al. Mooie halsband valt goed op! :)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:29

Poeh zeg, ik kan allerlei ruim volwassen honden uit mijn wijk zo aanwijzen die die dingen echt niet kunnen, Ravi is echt een kanjer! En jij ook, want traint hem :j

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 21:41

xoranlover schreef:
Jeetje waar is dat schattige kleine pupje gebleven. Wat is hij groot al. Mooie halsband valt goed op! :)

Jij ook gefeliciteerd met je verjaardag Y)(^)

Ja he, het is nu echt een slungelige puber en helaas geen echt schattige puppy meer. De tijd gaat zo snel!

Dankjewel, deze halsband heeft allemaal kleurtjes en zelfs een regenboog stand haha. Ik ben er heel blij mee, want hij is weer op te laden als de accu / batterij leeg is. En met een volle batterij doe ik best lang. Is heel fijn zo in het donker.

Haha Telpeva, dankjewel voor het compliment <3
Hij is ook wel ondeugend hoor, maar altijd vrolijk en zo sociaal <3
Vanmiddag besloot hij in het losloopgebied dat een groepje wandelaars wel heel gezellig waren dus rende hij daarheen.
Gelukkig sprong hij deze keer niet op en daarna kwam hij weer heel vrolijk naar mij terug :')

xoranlover

Re: [Volg] Welkom Ravi, van pup tot hulphond

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:48

Dank je. Ja gaat echt hard. Hij is wel echt een geweldige hond als ik jou verhalen zo lees.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 08:10

Ik ben helemaal vergeten te vertellen over de groepstraining vorige week zondag.
Die ging goed! Er zijn 2 honden bij reactief zijn waarvan 1 echt veel blaft ( dat is een Franse Bulldog, zo’n kleine keffer) precies het formaat waar Ravi normaal gesproken zo bangig op reageert dus perfect om te leren dat er niks gebeurt als wij samen wandelen en de blaffer gaat niet weg, die is er ook nog steeds maar Ravi leert dat hij hem niks doet en negeert het blaffen al.

Gisteravond schrok ik mezelf echt het apezuur, want in onze flat woont (helaas) ook een kleine rot keffer, nog kleiner dan die Franse Bulldog en dat mormel wordt niet opgevoed en blaft constant naar alles. En die kwam dus opeens de hoek om, vlak voor de neus van Ravi en mij. Ik sprong zowat de lucht in, maar Ravi keek en keek toen naar mij en gelukkig kon ik snel schakelen en goedzo vent zeggen en een snoepje erin. Eenmaal binnen begon ik helemaal te shaken, maar Ravi had het fantastisch gedaan *\o/*