Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zonnetje81 schreef:Kimbers schreef:Ja maar de poopy wil ik vanwege hoe hij geproduceerd wordt niet. Kan hem dan net zo goed van ali halen.
Waar denk jij dat de andere bakken worden geproduceerd? Ik begreep dat ze juist de fabrieken zijn gaan bezoeken en een paar fabrieken hebben geskipt ivm arbeidsomstandigheden etc.
Yv_ schreef:Ik ken die Popur helemaal niet, maar als ik de foto's op de website zie, vind ik 'm echt heel klein tonen. Het gedeelte waar ze in kunnen staan, zitten, graven bedoel ik dan. Toch lees ik in de reviews wel dat de meeste katten er goed oppassen. Maar als ik dan deze foto als vb neem, vraag ik me af hoe. Houdt-ie geur wel goed onder controle met die open bovenkant? Dat klepje dan automatisch open en dicht gaat tijdens het schoonmaken ziet er wel super uit en lijkt me wel goed om geur tegen te houden.
https://popur.com/cdn/shop/files/Popur- ... &width=500
Niqui schreef:Wij hebben bij onze Litter Robot 3 nu de bijbehorende trap ervoor staan om het makkelijk voor de oudere katten te maken om erin te stappen. Het werkt goed. Het nadeel is dat het wel wat extra ruimte kost.
solarpleure schreef:De zakken die erin moeten, moeten een heeeele grote opening hebben en hoeven niet zo diep te zijn.
Ik ben uiteindelijk (na een reddit tip) bij voetbad-liners terecht gekomen
. Kimbers schreef:Zonnetje81 schreef:
Waar denk jij dat de andere bakken worden geproduceerd? Ik begreep dat ze juist de fabrieken zijn gaan bezoeken en een paar fabrieken hebben geskipt ivm arbeidsomstandigheden etc.
Het gaat me meer om dat het gewoon een bestaand product is waar ze hun eigen naam op hebben geplakt. Ben geen fan van white washing. Dan koop ik liever hetzelfde product zonder hun naam voor nog minder.