Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StonedRomy schreef:Gisteren gintora BOS
Vandaag zowel zij als de BoB een zeer goed![]()
En ik heb me laten aanpraten dat ik mijn pup mee moest nemen in de koppelsklasse. Heel leuk plan, totdat ik over hem heen flikkerde in de main ringdus mensen die in Luik waren: graag gedaan de gratis entertainment. Voornamelijk namens mijn trut van een teef die begon met klieren en die de puppy juist het goede voorbeeld moest geven.
ChefsSpecial schreef:Gefeliciteerd!
Ik heb in augustus Rotterdam ingeschreven en september Zwolle. Hopelijk kan ik Lotje nog “even” nl jeugdkampioen maken.
Verder even geen shows ingeschreven ivm pups momenteel, vind dat toch altijd een risico…
Esplendido schreef:Gefeliciteerd met je German Winner!
Rotterdam slaan wij waarschijnlijk over vanwege de km die ons ras keurt. Er is afgelopen week een hoop gebeurd binnen de kynologie en ik denk niet dat het nog zin heeft om onze honden bij die km uit te brengen.
Lizeeetjr schreef:Hier voorlopig niks op de planning. In november gaan we pas de ring weer in. We hebben vandaag helaas een vrij negatieve beoordelingen terug gekregen op de HD fotos. Dus de toekomst plannen worden even heel anders dan wat we hebben bedacht. Dus nu eerst even huilen, adem halen , schakelen en weer door gaan!
nine1987 schreef:Esplendido schreef:Gefeliciteerd met je German Winner!
Rotterdam slaan wij waarschijnlijk over vanwege de km die ons ras keurt. Er is afgelopen week een hoop gebeurd binnen de kynologie en ik denk niet dat het nog zin heeft om onze honden bij die km uit te brengen.
Ik show niet meer, maar lees nog wel mee.. Dus ben ff nieuwsgierig.. Kun je je reactie toelichten?
(Misschien dat ik in de toekomst wel nog hazerswoude meeloop, omdat dat om de hoek is en ik het wel leuk vind om te doen.. Maar omdat Aquilo HD heeft, heeft 't geen toegevoegde waarde meer.. Helaas..)