Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deemiii schreef:Woeffie misschien? Weet niet of je daar al hebt gekeken?
yvetjes schreef:Heb je al bij Unclepercy gekeken?
mavantos schreef:Wij hebben voor Freek een mooie zwart kunstlederen halsband van Hunter, een leuk tuigje van Pip & Palms (https://pipandpalms.nl/product/harnas-daisy-me-rollin/) en zijn eerste kleine halsbandje als kleine pup die ruim verstelbaar is en nu dus nog past. Die gebruiken wij voor op het strand.
Ik zou heel graag nog zo'n tuigje willen als die van Pip & Palms. Die past heel goed. Alleen dan liever een donker kleurtje, zodat die niet zo snel vies is. De printjes die ze verder hebben vind ik niet zo leuk en ik kan eigenlijk geen Nederlandse webshop vinden die wel leuke printjes heeft. De meeste zijn Engels en daar kan je niet met iDeal betalen.
Iemand nog tips?
mavantos schreef:Wij hebben voor Freek een mooie zwart kunstlederen halsband van Hunter, een leuk tuigje van Pip & Palms (https://pipandpalms.nl/product/harnas-daisy-me-rollin/) en zijn eerste kleine halsbandje als kleine pup die ruim verstelbaar is en nu dus nog past. Die gebruiken wij voor op het strand.
Ik zou heel graag nog zo'n tuigje willen als die van Pip & Palms. Die past heel goed. Alleen dan liever een donker kleurtje, zodat die niet zo snel vies is. De printjes die ze verder hebben vind ik niet zo leuk en ik kan eigenlijk geen Nederlandse webshop vinden die wel leuke printjes heeft. De meeste zijn Engels en daar kan je niet met iDeal betalen.
Iemand nog tips?
cursebreaker schreef:Qua badjas dit keer voor eentje van Dierenoppas Amersfoort gekozen, omdat ik daar gewoon erg nieuwsgierig naar was met wat ze beloven wat het allemaal doet en hoe het zit qua pasvorm. We hadden al 2 dry-up capes, maar die zijn Ieeeeets strak geworden sinds Arya wat uitgezwaard is nog het afgelopen jaar en voor 't fijner, zeker als ze er even mee in de auto ligt tijdens het rijden, moet die nu wel een maatje groter bv. Misschien dat er tzt nog een Dry-up in groter maatje bij komt dan, want ik vind ze wel heel fijn. Maar wilde nu die van DA eens testen.
Erg tevreden over so far ook. De pasvorm is nagenoeg gelijk met Dry-up qua hoe netjes ze liggen en daarmee maken ze wel echt waar ze beloven wat mij betreft. Het materiaal is dan wel anders als Dry-up maar niet slechter qua vochtopname - word ook niet statisch met af doen dus dat is ook altijd fijn haha. Voordel tov Dry-up vind ik wel dat hij wat makkelijker aan te doen is en dicht te maken bij de staart - de rest is wel hetzelfde als Dry-Up bv. Maar Arya heeft een enorme fluff staart, dus dat is met die van DA nu een stuk sneller en makkelijker omdat het niet meer door een gat hoeft zoals bij Dry-up.
[ [url=m/K7vN2o.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GWuZN7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand nog tips?
Macs schreef:Kennen jullie een Y tuig die niet over de schouders loopt maar extra hoog in de nek? Mijn bul heeft zo'n schouderpartij dat de strengen van de Hurrta net niet fantastisch lekker voor de schouder lopen. Zo'n mooi tuig als hierboven zou hij dan ook echt niet aan kunnen helaas
Drico schreef:Ahh tof, dat is dus ook nieuw! Hebben ze meer dingen voor honden bij de Primark?