karuna schreef:Leuk he, hier ook, de allerkleinsten in dat verblijf (die niet meer zo klein zijn) komen ook allemaal aanlopen. Hazelaar gaat hier goed, en ze eten het gek genoeg ook als het wat droger is.
Bij de sprieten minder goed nieuwsde vier kleine flappenlogees zijn springlevend en mooi verveld. Diegene heeft ook de sprieten in de gaten gehouden, en besproeid om de dag en eten gegeven als nodig van dezelfde braam die de baby flapjes ook hebben gehad. Net zoals wij zouden doen.
Maar helaas een man is vrees ik overleden(ik geef hem nog een kans maar ik ben bang dat hij echt dood is ipv dood houdt) twee dames lagen slapjes op de bodem
een is al een stuk actiever de andere blijft wat apatisch.
En ze hadden allemaal enorme dorst. Geen idee wat er gebeurd is. Maar ik baal er wel van. Het kan natuurlijk zijn dat dit de eerst vervelde man is die gewoon natuurlijke dood is gestorven. Ik weet namelijk nog steeds niet hoe oud zij nu worden.
Maar wel knap verdrietig, en vreemd ook omdat zij zo goed in de gaten, gevoerd en besproeid zijn. Gelukkig ga ik voor lange tijd niet langer dan een paar dagen uit de buurt. Voor een eventuele volgende keer moet ik goed gaan bedenken wat dan wel een oplossing is.
Wat jammer van het sprietje,