Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magda_90 schreef:Dat zal dan wel Bruintje.Ja, dat werkt. Moet je alleen wel willen en anders niet zeuren en consequenties aanvaarden.
Saskia9 schreef:En juist daarom spelen ze vaak in op het gevoel van de eigenaren. Die betalen toch wel want zielig. Dus weten ze dat ze dit kunnen maken. Even snel geld vangen ipv een sorry en hier is je kat terug.
bruintje123 schreef:Gc
Ik draai ook nachtdiensten.
Maar voor mij zou "even" ophalen geen optie zijn. Hoe graag ik ook zou willen.
Dorine92 schreef:Cayenne schreef:Om eerlijk te zijn denk ik niet dat TS de kat nog gaat ophalen.
Ze geeft zelf al aan dat ze er niets meer mee denkt te kunnen en was ook niet aan de kat gehecht.
Ik denk dat de TS dat zelf wel beter weet dan jij grapjas
minikatje schreef:Niet om het 1 of ander, nachtdiensten draaien is slopend.
Kudos als je je energie voor wat anders kunt gebruiken maar vind mensen er net wat te makkelijk over denken.
Dorine92 schreef:soloro schreef:
Maar hoe lang zit de kat daar al?
Wat ik begreep sinds 1 of 2 dagen. Ben vandaag gebeld
Wendy schreef:magda_90 schreef:Dat zal dan wel Bruintje.Ja, dat werkt. Moet je alleen wel willen en anders niet zeuren en consequenties aanvaarden.
Ik geloof er niks van dat dat werktNet zoals kattenschrikdraad niet werkt en afzetten ook niet
En ik snap nog steeds niet waar de dierenambulance het recht vandaan haalt om aan mijn dieren te zitten. Ik zou net als TS woest zijn, zijn ze nou helemaal bedonderd.
GamblersCup schreef:Dat gaan ze niet hardop zeggen natuurlijk, die willen geld. Maar niks doen levert je hier gewoon niks op, behalve het steeds lamger lijden van het dier. En dat vindt ik persoonlijk not-done en erg. Jemig, wat moet dat beestje in paniek zijn zeg!
beert, het is wel duidelijk dat ts expres niks doet/ gedaan heeft omdat ze het even niet wist en daarna besloot niks te ondernemen omdat ze hoopt dat het asiel tot inkeer komt. Dit wetende, vindt ik de nachtdienst die aangehaald werd, geen reden.
magda_90 schreef:Ts, mbt het laatste wat je schreef, als je meer informatie geeft kunnen er tenminste oprechte conclusies worden getrokken. Je negeert daarbij ook heel veel vragen en dat werkt ook niet mee.
soloro schreef:Saskia9 schreef:En juist daarom spelen ze vaak in op het gevoel van de eigenaren. Die betalen toch wel want zielig. Dus weten ze dat ze dit kunnen maken. Even snel geld vangen ipv een sorry en hier is je kat terug.
Maar we weten niet eens hoe lang die kat er al zit. Als het al meer dan een dag is, dan maakt het asiel ook kosten. Niet meer dan logisch dat je dan moet betalen.
Dorine92 schreef:magda_90 schreef:Ts, mbt het laatste wat je schreef, als je meer informatie geeft kunnen er tenminste oprechte conclusies worden getrokken. Je negeert daarbij ook heel veel vragen en dat werkt ook niet mee.
Jullie gaan zo snel daar kan ik nooit tegenaan typen besef je dat wel? Als ik 1 antwoord typ krijg ik er ondertussen gelijk 5 tot 15 nieuwe bij
Dorine92 schreef:Cayenne schreef:Om eerlijk te zijn denk ik niet dat TS de kat nog gaat ophalen.
Ze geeft zelf al aan dat ze er niets meer mee denkt te kunnen en was ook niet aan de kat gehecht.
Marion_ schreef:Dorine92 schreef:Ik vind het ook zielig maar ik hoop dat het dierenasiel ook inziet dat het beter is dat ik de kat kom ophalen
Zonder normaal gesprek om dingen te verduidelijken van beide kanten gaat het asiel daar niet zelf mee komen denk ik.
En gezien de eigenaar bekend is en niet wil betalen zetten ze hem waarschijnlijk ook niet weer uit op dezelfde plek.
Jildau schreef:Dorine92 schreef:Ik denk dat de TS dat zelf wel beter weet dan jij grapjas
Je hebt zelf gezegd dat je het niet van plan bent toch?
Jammer dat je de kat de dupe laat worden van dit alles. Arme dier zal kapot gaan van de stress en paniek nu. Ik zou het niet over mijn hart verkrijgen.. Ga heen en eis je kat terug.
GamblersCup schreef:Zoals meerdere mensen al gepost hebben, kan de chip vaak niet op lokatie uitgelezen worden. Een chiplezer dat door de vangkooi past is veel duurder dan het "logge" apparaatje wat je van de dierenarts kent. Maar dan hadden ze direct bij aankomst in het asiel moeten checken en de kat met een dikke sorry terug moeten geven aan de eigenaar. Niet met een "jammer dan, wij hebben kosten gemaakt waar jij niks aan kunt doen die jij nu moet betalen, anders krijg je de kat doe wij onterecht hebben meegenomen niet terug".
Als je er een advocaat op afstuurt ben ik benieuwd hoe snel de kat naar huis gebracht wordt en hoe hoog de schadevergoeding is die het asiel moet betalen...
Saskia9 schreef:Het gaat toch niet om hoeveel geld het is? Het gaat om het idee dat ze gewoon je kat uit eigen straat kunnen meenemen,oeps foutje en betaal maar. DAT is het probleem.
GamblersCup schreef:Marjoow, ze hebben geen kosten gemaakt voor haar kat (wat jij zo lekker groot schreef alsof ts gevraagd heeft of db al-sje-blieft de kat mee wilde nemen zodat het fijn diesel kost en voer en een schone kooi...) maar door haar kat onterecht mee te nemen. Hun fout, kan gebeuren, maar dan draaien ze ook maar zelf voor hun door hun eigen gemaakte kosten op.
Of zal ik jouw paard even komen halen, in mijn trailer douwen en je vervolgens een rekening laten betalen? Anders krijg je je paard niet terug.