Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
truus1970 schreef:wij gaan zo op doggy date in een losloop gebied waar we met en hond of 20 zijn. Misschien ook wel meer.
Groot feest en hondjes lekker moe voor vandaag.
Zijn met elkaar dan wel een serie ongeleide projectielen.
Groot feest.
Minder groot feest voor diegene die rustig aangelijnd willen lopen want ik weet bijna wel zeker dat ze begroet worden door minimaal de helft van de club.
Femke_Tweety schreef:Oohw help.
Uit de losloopgebieden blijven vandaag dus.
Ik zou dat echt ècht heel naar vinden.
DatBenIkNou schreef:Femke_Tweety schreef:Oohw help.
Uit de losloopgebieden blijven vandaag dus.
Ik zou dat echt ècht heel naar vinden.
Hoezo? Ik heb er geen enkel probleem mee en mijn honden al helemaal niet. Jongste vindt het misschien even spannend, zoveel te gelijk, maar als ze vriendelijk zijn is dat zo over. En ik ga er dus vanuit dat als je net je hond op doggydate gaat, het vriendelijk en sociale honden zijn.
keona schreef:Alles draait om rekening met andere te houden en te geven en te nemen.ik heb al eens gezien dat een hond een andere opjaagde en hond dus kwijt was van die mensen.beetje sneu. Gewoon effe communiseren dan weet je of het wel niet kan
truus1970 schreef:wij gaan zo op doggy date in een losloop gebied waar we met en hond of 20 zijn. Misschien ook wel meer.
Groot feest.
Minder groot feest voor diegene die rustig aangelijnd willen lopen want ik weet bijna wel zeker dat ze begroet worden door minimaal de helft van de club.
dierenfan schreef:keona schreef:Alles draait om rekening met andere te houden en te geven en te nemen.ik heb al eens gezien dat een hond een andere opjaagde en hond dus kwijt was van die mensen.beetje sneu. Gewoon effe communiseren dan weet je of het wel niet kan
Dat weet he nooit. 1x een jonge sint bernard van 7 maanden ontmoet. Er werd leuk gespeeld onderling ik was met 2 van mij en een vriendin die er ook 4 bij had. 2 van ons kregen een botsing en hadden even woorden. De sint bernard schrok en zette het op een lopen. Die van ons er achteraan uit gekkigheid. Uiteindelijk 2 km verder bij huis van sint de laatste 2 honden terug gevonden de rest was eerder omgedraaid.....
Kan zomaar gebeuren niemand zag het aan komen en wij waren allen giga geschrokken. Daarom ik nog steeds giga voorzichtig
Barbet schreef:Nee, dat berichtje van Truus komt niet echt sociaal over.
Maar dat is ook niet belangrijk, het gaat erom dat Truus het leuk heeft en daar moet iedereen voor wijken, denk ik.
Afschuwelijk soort volk is dat.
Als ik zulke berichten lees ben ik blij dat wij hier zo rustig wonen en geen last hebben van mensen zoals Truus
Nikass schreef:briitje schreef:ALLES is hier dus ook losloopgebied.
Waar is dat? Ik teken ervoor![]()
Helaas zijn ook mensen met aangelijnde honden niet altijd even sociaal. Vooral niet als de hond een lange lijn heeft en daarom alles mag, want hij is toch aan de lijn?? (Ik ken helaas dat soort redenaties)
Groot feest.
MyWishMax schreef:Gemeente Zuidplas.En dan het kleinste dorpje.
Wij hebben 1 natuurgebied, een kleintje. Zit wel losloopstuk, maar dat is altijd enorm druk. Gedeelte aan de kant van ons dorp is zo rustig dat ik in al die jaren de mensen die ik ben tegengekomen op 1 hand kan tellen. Maar daar mogen ze niet los (okee, lopen ze dus wel)