Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lijkt me vreselijk om mee te moeten maken, dat je eigen kat ineens zó om kan slaan en je gericht aanvalt en blijft aanvallen.
Sterkte vanmiddag! FrNo schreef:Sterkte vanmiddag.
Ik heb niet alles gelezen, maar ik vind wel dat jullie de juiste beslissing hebben genomen.
Fijn dat Zerina bij het afscheid kan zijn. Zowel voor het afscheid als psychisch om nog een keer relaxt haar kat te zien en het goed af te kunnen sluiten. En als ze er aan toe is en het wil een nieuw huisdier nemen. Of inderdaad een vent.
Huisdier en huisman 
geerke schreef:FrNo schreef:Sterkte vanmiddag.
Ik heb niet alles gelezen, maar ik vind wel dat jullie de juiste beslissing hebben genomen.
Fijn dat Zerina bij het afscheid kan zijn. Zowel voor het afscheid als psychisch om nog een keer relaxt haar kat te zien en het goed af te kunnen sluiten. En als ze er aan toe is en het wil een nieuw huisdier nemen. Of inderdaad een vent.
ik zou voor een huisdier gaan....
geerke schreef:FrNo schreef:Sterkte vanmiddag.
ik zou voor een huisdier gaan....