Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sabinee__ schreef:Wie of wat is een Fahya?

yentl2010 schreef:Husky.s en herders staan bekend om het doden van schapen.
Las net een reactie van.iemand die zei ze worden niet vals geboren.
Nou dan neem ik een panter of een tijger Die worden ook niet vals geboren.
. Of zijn het ook vooral tokkies die deze honden fokken? Lijkt me dan meer dat die met stamboomloze half dit half dattes honden aan de gang zijn.
Misschien moeten er eens een begin gemaakt dat soort fok te stoppen, en alleen mensen die wel willen fokken zich aan strenge regels laten houden (verplichte gedragstest voor de honden?).
. Zoolgangster schreef:keona schreef:Och daar zijn ze weer de staffies.wat een verschrikkelijke honden verscheuren zo maar een labrador.nee de eigenaren die zulke honden nemen moetenm eens hun verantwoording nemen en leren hoe het ras is.dan zijn er ook geen problemen.maar deze honden komen altijd bij de meesty verkeerde mensen terecht.dius maak de honden niet zwart,want is nergens voor nodig.dit zijn zeer mens gerichte honden maar niet hondvriendelijk naar vreemde buiten de roedel.
[/quoteals je je van te voren in een ras verdieot,moet e ook weten wat je in huis hebt.zo,n hond gewoon mar los gooien geeft problemen.ken ook brave maar de meeste kunnen gewoon niet met vreemde honden.had dit baasje zijn verantwoording genomen was niks gebeurt.want en deze honden rende los en stonde ook nog eens niet onder appel.wat dus er voor zorgt dat ze weer in de slechte schijnwerpers staan.ik heb zelf een staff en erger me dood aan mensen met honden in het algemeen die maar wat aan kloten niet zien dat hun hond mijne is aan het uit dagen,en die maar roepen mijne doet niks als die los is.nou mijn hond wel,en dan roepen ze en luisterd dat beest niet. Schandalig of je nu met een staff chihuahua of wat dan ook loopt neem je verantwoording.mensen hebben hun hond niet voor niets aangelijnd. sneeuwpop schreef:Maar goed.....ik zal maar mee banketstaaf, want ze zijn zoooooo lief.
Iedereen heeft gewoon een hekel aan het ras, geen idee hoe dat komt, maar het is gewoon zo. Het is de rest tegen ons!
Nou veel plezier, daag!
minikatje schreef:http://www.gevaarlijkehonden.info/slach ... rhalen.php
Eigen verhalen van mensen.
Heb ook gezocht op doodbijtende labs, helaas blijken die alleen doodgebeten te worden.

minikatje schreef:http://www.gevaarlijkehonden.info/slach ... rhalen.php
Eigen verhalen van mensen.
Heb ook gezocht op doodbijtende labs, helaas blijken die alleen doodgebeten te worden.
direct komt het verwijt nog dat die mensen het verzonnen hebben ofzo.