Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Weet niet hoe ik het moet uitleggen, dat moet je voelen. 

en je denkt dat ze minstens alle 4 d'r poten breekt als ze dat doet bij hoge kasten enzo.
die springen en klimmen in de hoge krabpaal en hup de kast op. Zijn zijn mollig maar wel lenig! 

Citaat:Cat Lovers Gold:
Cat Lovers Gold is een natuurlijke brokvoeding voor katten van alle leeftijden. Zonder toevoegingen van tarwe, maïs of soja, dit maakt het uitermate geschikt als hypoallergeen voer. Er wordt géén gebruik gemaakt van geur-, kleur- en smaakstoffen of schadelijke houdbaarheidstoffen.
Voordelen van Cat Lovers Gold:
- Bevat kippenvlees meel, vismeel, verse zalm en gedroogde eieren voor een uitstekend aminozuren patroon.
- 100% gegarandeerd: geen maïs, tarwe of soja, geen vulstoffen.
- Bevat hypoallergeen en glutenvrije bruine rijst. Perfect voor gevoelige katten.
- Bevat pure zalmolie, kippenvet en lijnzaad voor optimale Omega 3 en 6 vetzuren. EPA/DHA voor soepele gewrichten, glanzende vacht en gezonde huidconditie.
- Bevat probiotica, prebiotica en chelated mineralen om een sterk immuunsysteem te bevorderen, maag-darmproblemen te verminderen en een gezonde balans van bacteriën.
- Geen toegevoegd suiker of zout.
- Geen chemische kleurstoffen of houdbaarheidsstoffen.
- Bevat op volledig natuurlijke wijze geconserveerde antioxidant op basis van rozemarijn, vitamine E en vitamine C.
- De samenstelling zorgt voor een uitstekende verteerbaarheid.
- De brok is zeer smakelijk, katten zijn er dol op
- De brok is betaalbaar! €26,75 voor een zak van 5kg.
Van 'RC obesitas' vielen ze te snel (gevaarlijk snel!) af. Mede omdat ze het voer er weer uit spuugden. Dus vrij snel ging ik over op Cat Lovers Gold.
) en de ontlasting is goed.
Ik ga zeker weten dit proberen en Oleg weegt al bijna 5 KG maar is ook echt al heeeel groot nog nooit zo'n grote kat gezien hihi maar wel super lief!