Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IzAw schreef:Maar TS heeft al eerder aangegeven dat er veel meer katten rond lopen. Dus waarom zou alleen zij haar katten binnen houden? Dan is het probleem voor die man toch niet over?
Ik vind het zelfs goed dat ze die man wilt helpen om een oplossing te vinden om zijn tuin katproof te maken.
Mensen die hun katten binnen hun eigen terrein houden, kunnen beter hun katten opvoeden. Dat kan namelijk!
) elke dag bij de buren in de tuin gaat liggen, moeten de buren dan zorgen dat het kind niet in de tuin kan komen? Of moet ik mijn verantwoording nemen en mijn kind opvoeden? jirina schreef:Als de TS de buurman wil helpen kan voor hem deze kopen om rondom z'n voliere te plaatsen - wordt gebruikt tegen de duiven en is toegestaan..
http://www.tuinadvies.be/shop/product.php?id=951
Geryon schreef:Is het een erekwestie ofzo ?!Stel je niet zo aan. Jij wil dat beest niet in je tuin, dus daar kan je best wat voor doen. Natuurlijk is het niet netjes als die katteneigenaar er niets aan doet. Ik zou als katteneigenaar dan ook zelf voor een oplossing zoeken.
Diablo schreef:Geryon schreef:Is het een erekwestie ofzo ?!Stel je niet zo aan. Jij wil dat beest niet in je tuin, dus daar kan je best wat voor doen. Natuurlijk is het niet netjes als die katteneigenaar er niets aan doet. Ik zou als katteneigenaar dan ook zelf voor een oplossing zoeken.
Nou inderdaad. En als die oplossing een plank met spijkers is, is dat zo. Dan heeft de buurman precies wat hij wil, dus zijn probleem opgelost. Prima toch?
prugelpiet schreef:Atalja schreef:Ik vind het niet te ver gaan van die man, jij hoort je katten bij te houden, stel je voor dat iedereen zijn honden, katten, konijnen enz. los zouden laten lopen!
Een kat is geen paard of hond die je aan een tuigje overal mee heen sleept.
prugelpiet schreef:Atalja schreef:Ik vind het niet te ver gaan van die man, jij hoort je katten bij te houden, stel je voor dat iedereen zijn honden, katten, konijnen enz. los zouden laten lopen!
LadyMadonna schreef:prugelpiet schreef:
Waarom zou je m mee slepen? Ala je geen binnenkant wilt, kan je er toh prima voor zorgen dat ie in je eigen tuin blijft?
Waarom zou een ander last moeten hebben van jouw dieren?
Maar goed, ik merk het vaker op bokt BB, ook in bijv de losloop gebieden topics. Ikke, ikke, ikke en nog eens ikke....
Nu ben ik zelf iemand die altijd en overal rekening met een ander houdt (beetje teveel soms), dus misschien dat het me daarom extra opvalt.