Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dierenfan schreef:in de stal moet een vangkooi zeker wel te regelen zijn!! evnetueel de andere stalkat wel opsluiten en let erop!! beste is in de vangkooi (vuilniszak onder de kooi doen in de auto) vervoeren want als je een gestresste kat daar uit wil halen en ze ontsnapt en kan echt weg komen dan krijg je ze nooit meer te pakken. Een kat loopt niet snel 2x een vangkooi in.
Uiteraard wel het voer overal weg halen en alleen in de kooi voeren maar dat zal wel uitgelegd worden als je er ergens 1 kan lenen.
Mona81 schreef:Ik zou denk ik ook geen vangkooi gebruiken. Als ze het echt is, als je haar bijvoorbeeld gezien hebt, dan zou ik elke avond langs gaan en haar daar voeren etc., tot ze naar je toe durft te komen en je haar kunt aaien en dan pakken. Inderdaad voorzichtig, liever een keer aaien en weer laten lopen, dan dat je mis "grijpt". Dan schrikt ze misschien zo dat ze niet meer terug komt.
Hier vragen zelfs ook mijn zusje en vriend regelmatig: is dat katje uit Noordwijk al terug? Succes meid!!
Mona81 schreef:Ik zou denk ik ook geen vangkooi gebruiken. Als ze het echt is, als je haar bijvoorbeeld gezien hebt, dan zou ik elke avond langs gaan en haar daar voeren etc., tot ze naar je toe durft te komen en je haar kunt aaien en dan pakken. Inderdaad voorzichtig, liever een keer aaien en weer laten lopen, dan dat je mis "grijpt". Dan schrikt ze misschien zo dat ze niet meer terug komt.
Hier vragen zelfs ook mijn zusje en vriend regelmatig: is dat katje uit Noordwijk al terug? Succes meid!!