Whoeiii Valente! Heeft ze de slagroomtepel ontdekt? Echt super fijn dat ze nu goed begint te groeien. Ze mag best de kleinste van het stel zijn maar moet wel evenredig een beetje mee gaan groeien natuurlijk en daarin niet achterblijven.
Bij Érzés zie je duidelijk dat ze een sealpointje is. Donkere oortjes, donker neusleertje. Omdat ze verder op 't snoetje nog geen kleur laten zien moet je het nu doen met oortjes en neusleertjes.
Bij Valente zie je dat het midden van haar neusleertje niet helemaal gekleurd is, niet zoals bij Érzés. Dit zie je bij Felico ook. Dat betekent dat ze zeer waarschijnlijk tabby is, ze kan me voor de gek houden natuurlijk.
Gioia en Fiero zijn nog erg licht, maar hebben wel al wat kleur. Chocolate en Lilac kleurt later. Voor een lilactabby zouden ze ws al teveel kleur hebben, een lilacpoint zou dan nog wel kunnen. En voor een Chocpoint weer wat te weinig, dan gok ik op Chocolatetabby.
Maar goed, ze tonen nog zo weinig kleur dat het een gok is natuurlijk
Jola
Geplaatst: 27-03-13 20:40
Luf_Midnight
Geplaatst: 27-03-13 20:59
haha zeg dat wel Jola ik vind ze super schattig, wil der ook zo graag 1tje maar mag niet van vriend lief ik vind ze ook zo schattig als ze zo'n wit blesje op hun gezichtje krijgen kan dat bij deze ook nog?