Ik heb een keer een hond gevangen op oudjaarsavond, was ook ontsnapt en met kinderen uit de buurt die je met een grote brug en een wandelbrug kan bereiken, kon ik hem pakken, hij was de wijk in gegaan en die kinderen een riem halen die ik niet had. kinderen stonden op de grote brug om hem terug te jagen de wijk in en toen kwam hij ineens over de kleine brug waar ik stond en met lieve woordjes had ik hem gelukkig snel, achteraf best link maar ik was zo blij dat tie niet tussen de knallen terecht zou komen. Was een grote hond een soort mix, iets van husky dacht ik. En Den Haag word echt de hel voor dieren buiten, binnen ook trouwens, ze zijn al erg bezig buiten
Slecht nieuws vandaag. Dewi is flink ziek geworden, hoge koorts, hangerig en lusteloos. Vermoedelijk een infectie of virusje volgens de DA. Hopelijk knapt ze snel op, in haar slechte toestand zou dit fataal kunnen worden. Arm ding...
he getver!! Lieve lieve mooie dappere Dewi.. je gaat heel hard je best doen om beter te worden he.. Er wacht een vreselijk goed gezellig en liedevol huisje op je. Kom meis.. je kan het! Je heb het avontuur in de grote boze wereld overleefd.. dit kan je ook. Hele dikke knuf van mij!