de haan : Omelet, hier geboren en nu bijna 3 jaar oud. hij is verschrikkelijk lief en je kunt alles met hem doen
ook 'speelt' hij met de hond, en schrik je je soms kapot als ze hij de bocht om komt rennen in een poging de hond te pakken te krijgen.
een beetje een banger uitgevallen kippetje, ze heet shissle...
2 jaar geleden heeft ze kuikens gehad, ze accepteerde alle kuikens behalve 2 zwarten(
) die gelukkig door een andere broedse kip geaccepteerd werden. 
een van de legkippen...
van de rest heb ik nog geen goede foto's, ik was van plan om vandaag even een fotoshootje te doen met ze
) Maar nu, we dachten dus dat onze witte kip broeds was, ze zat steeds op het nest. Dus we halen haar al bijna een week elke dag een paar keer van het nest en steken haar kont in een emmer water
. Maar nu zat ze er vandaag weeral op, dus heb ik haar eraf gehaald en de bakjes waar ze in leggen, bovenop het hok gezet. Nu ging ik daarstraks kijken, en ze zat op stok. Is ze dan nog broeds of niet? Want ze kan ook gewoon in het stro gaan zitten. Ik hoop dat jullie kunnen helpen
Heb haar nog maar eens in het water gestoken, maar ik denk dat het niet helpt...Iemand nog tips?