Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kuggur schreef:Beste Nynckel, je hebt geen fluit verstand van spijsvertering en stofwisseling.
Gifstoffen geproduceerd door stofwisselingsprocessen? Hoe belanden die in je darm? Die slakken van je bestaan niet, er blijft niets achter in je darmen als die gewoon normaal functioneren .
Groene leem is kwakzalverij van het zuiverste water, uitzinnige claims (zouden zelfs chips uit het lichaam kunnen verwijderen....), geen enkele onderbouwing.
kiki1976 schreef:Jammer dat je je niet meer hebt ingelezen over kvv.
Want dan had je geweten dat deze reactie normaal is na overstap op kvv/barf.
Lees bv eens op barfplaats over ontgiftigen.
Kuggur schreef:Beste Nynckel, je hebt geen fluit verstand van spijsvertering en stofwisseling.
Gifstoffen geproduceerd door stofwisselingsprocessen? Hoe belanden die in je darm? Die slakken van je bestaan niet, er blijft niets achter in je darmen als die gewoon normaal functioneren .
Groene leem is kwakzalverij van het zuiverste water, uitzinnige claims (zouden zelfs chips uit het lichaam kunnen verwijderen....), geen enkele onderbouwing.
Danique07 schreef:Onze hond (mini jack russel) heeft onbeperkt brokken en eet deze alleen wanneer ze honger heeft. s'avonds krijgt ze haar blikje vlees en ze is razend enthousiast als ze ziet dat mijn moeder begint met koken en het dus bijna tijd is voor haar maaltijd.
Waarom ze vlees krijgt.. Een hond is een vleeseter van nature en ze vindt het heel erg lekker.
Waarom zul je kleine jack van ondertussen alweer 13 jaar niet geven wat ze lekker vindt? Ze is absoluuuuut niet dik, echt het geval van een klein en dun gebleven hondje. Ze krijgt overgens een half blikje, en ze laat zelfs staan wat ze niet meer lust, genoeg is dus genoeg...
kiki1976 schreef:@freespirit,
Toch heb ik door de jaren heen er wel vaker over gelezen op oa BP dat honden oa last hadden vaniaree en ja soms met slijm
*Braken
*Raar in hun vacht (soms alsof het wel dood haar leek)
*Lusteloos en uit hun doen.
En eigenlijk ging het bijna alle daarna weer de goede kant op, het had meer tijd nodig.
Lotgering heb ik nooit gevoerd dus kan iets over hun kvv zeggen.
Van horen zeggen heb ik wel gehoord dat het een vrij vette kvv is.
Mag ik vragen op wat voor manier je bent over gestapt en hoelang heb je daar de tijd voor genomen of in één keer overgestapt? En hoe geef je het?
Kuggur schreef:Sorry, maar het herhaaldelijk spuien van totale onzin met een air van absolute zekerheid maakt me wat te geirriteerd, en dat heeft een (wellicht te) negatieve toon tot gevolg. Ik vind het verbreiden van dergelijke misinformatie uiterst kwalijk.
NynckeL schreef:Wat zin of onzin is, wat misinformatie is....bepaal jij![]()
Wie heeft er hier nou last van een air van absolute zekerheid?
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand.......
Kuggur schreef:Sorry, maar het herhaaldelijk spuien van totale onzin met een air van absolute zekerheid maakt me wat te geirriteerd, en dat heeft een (wellicht te) negatieve toon tot gevolg. Ik vind het verbreiden van dergelijke misinformatie uiterst kwalijk.
NynckeL schreef:Kuggur schreef:Sorry, maar het herhaaldelijk spuien van totale onzin met een air van absolute zekerheid maakt me wat te geirriteerd, en dat heeft een (wellicht te) negatieve toon tot gevolg. Ik vind het verbreiden van dergelijke misinformatie uiterst kwalijk.
Wat zin of onzin is, wat misinformatie is....bepaal jij![]()
Wie heeft er hier nou last van een air van absolute zekerheid?
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand.......