Vanaf nu tot de geboorte noem ik haar Zwara, want zwaar heeft ze het wel als je ziet hoe ze d'r bij ligt..
Mindfields schreef:Vanaf nu tot de geboorte noem ik haar Zwara, want zwaar heeft ze het wel als je ziet hoe ze d'r bij ligt..hihi, ja zeg! leeft ze trouwens nog wel? ik zie haar niet meer bewegen!
qwerty14 schreef:Mindfields schreef:Vanaf nu tot de geboorte noem ik haar Zwara, want zwaar heeft ze het wel als je ziet hoe ze d'r bij ligt..hihi, ja zeg! leeft ze trouwens nog wel? ik zie haar niet meer bewegen! Het is dat de tijd mee loopt anders zou ik denken dat m`n beeld blijft hangen !
Bramasole schreef:Ze ligt er wel heel ontspannen bij, ook niet echt een teken aan de wand... Swaar misschien is ze kracht aan het verzamelen voor de weeën?
hanny_jelke schreef:het is dat het klokje door loopt anders zou ik denken dat het beeld vast is geloopt Die oren zijn ook lekker actief...
hanny_jelke schreef:maar als ze nu bevalt ligt ze dan niet te dicht op de wand?dan verplaatst ze zich denk ik wel