DaniBanani schreef:...ik ben oprecht verbijsterd over de reacties.
Wat kunnen mensen kortzichtig, oordelend en gemeen zijn zeg. Walgelijk.
TS geeft zelf al aan beide verhuizingen NIET voorzien te kunnen hebben, naar ik begrijp - onvoorziene omstandigheden kunnen iedereen overkomen. Ik heb mijn paard ook 2 keer moeten verhuizen in korte tijd, volkomen onverwacht - ben ik dan ook geen dier waard?
TS moet maar de deur uitgetrapt worden door haar vriend?? Waar slaat dát nu weer op? Ik weet het niet hoor, maar ik zou ook behoorlijk gefrustreerd worden als ik constant spullen weg kon sodemieteren vanwege een onzindelijke kat. En nog véél gefrustreerder van een vriend die daar geen enkel begrip voor lijkt te hebben.
Kennelijk is half bokt een soort heilig boontje die hun hele leven inrichten op een huisdier en het te idioot voor woorden vinden als je er een keer over klaagt. Maar zoals TS al zegt, hoeveel mensen hebben niet een paard verkocht wegens 'geen klik', 'niet goed genoeg', 'te klein geworden', 'wil bij de paarden starten', etc?
En JA, de kat zou medisch helemaal nagelopen moeten worden, ookal denkt TS dat dit niet het probleem is. Een gedragsdeskundige zal ook kunnen helpen, en ik begrijp ook niet goed dat die er nog niet bij is gehaald. Zeker als TS bang is dat haar hond ooit die kat bijt, dan zou ik alles doen om het probleem op te lossen. Denk dat er gerust meer mogelijkheden zijn dan kat weg doen, als je bereidt bent om tijd en geld te investeren.
Maar om allerlei zware oordelen te vellen, te doen of je zelf perfect bent, en de TS als soort zware dierenmishandelaar neer te zetten..nee, daar snap IK dan weer niets van.
amen!