rensiepensie schreef:Ik heb zelf een hond en een kat. Mijn kat komt alleen in de achtertuin en gaat soms een klein blokje om. De katten van de overburen ( ik verzin dit niet, het zijn elke keer dezelfde 4 katten!) Poepen volgens mij echt allemaal alleen bij mij in de voortuin, het ligt echt bezaaid met kattenstront. En geloof me dit ruikt niet lekker in de zon, Heb laatst een emmer water over een van de daders heen gesodemieterdDat zal hem leren dacht ik. Maar de volgende dag loop ik de deur uit om naar mijn werk te gaan, zit hij weer te schijten! Echt als hij hem niet zo snelde smeerde als ik aan kwam dan zou ik hem een oplawaai verkopen. ( Niet vermoorden, dat gaat me te ver
)
Ik begrijp je buurman heel goed, hij zit zich waarschijnlijk al erg lang aan jouw katten te irriteren. Hij kan zich alleen wel wat vriendelijker opstellen bij een eerste gesprek hierover.
Wij zijn nu van plan om de voortuin maar te betegelen, terwijl we dit eigenlijk helemaal niet mooi vinden, maar je wordt echt goed sjaggie als je elke dag verwelkomd door een kattenstront lucht als je naar je voordeur loopt. ( en dit overdrijf ik niet!)
Mijn ouders gaan de tuin ook veranderen door de katten uit de buurt. Die worden ook helemaal knettergek van de kattenstont en kattenzeik. Tussen de 1 jarige planten staan satéprikkers met de punten naar boven