Hm heb gezien dat we 18 pagina's verder zijn, en nee heb ze niet alle 18 gelezen.
Heb de buurman opgespoord en gevonden
Nog niet gesproken trouwens.
Zal een beetje reageren want sommige reacties zijn wel weer ernstig uit de klei getrokken.
ALLE buurtkatten lopen hier los, ook die van meneer zelf.
Aan de achterkant is het een groot aan elkaar liggend stuk van tuinen.
Aan de voorkant ligt de straat, dus op enkel uitzonderingen na lopen alle kanten achter, te spelen, te rennen en ja ze zullen ook hun behoeftes wel doen, en wij hebben dan nog een kattenbak die goed gebruikt wordt, de meeste katten hier zijn echt buiten.
Dus mijn tuin dicht maken wordt sowieso overleggen met de buren want het is ook hun schutting en als de rest van de buurtkatten daar dan vrij om heen los lopen want ja er lopen er hier echt een stuk of 20 aan de achterkant en 10 aan de voorkant kan je denk wel raden wat er dan gaat gebeuren.
Dus ja ik heb ook weleens een plasje of poepje in mijn tuin, voor en achter.
En ja ik heb rennende kids door mijn net aangelegde voortuintje, en ja dat is ook balen.
Maar als je een buurt hebt die bolstaat van de honden, katten en kids kan je ook niet overal op gaan mierenneuken.
Brief is alleen door onze bus heen gekomen, wij hebben ook de enige katten in de buurt die te onderscheiden zijn van de rest
Dus wil het pissen niet goed praten, maar geloof niet dat mijn kat de enige is.
Kat zit nu ook gewoon binnen, dus als ik hem zie lopen op straat spreek ik hem even aan en kijk wat hij zegt, klaagt hij dan door ja sorry hoor...mijn kat zit nu binnen...alles wat nu bepist wordt is niet van de mijne.
Hm beetje bruusk opgeschreven, niet zo bedoeld, snap ook wel wat mensen bedoelen met ja ik wil ook geen katten in mijn tuin, maar het is dus niet mijn kat die losloopt, maar alle katten hier die loslopen, en dan heb ik wel zoiets van ja....dus de andere 29 mogen banjeren maar die ene van mij niet?
Enne lief blijven jullie