Pfoe, toen ik de eerste pagina doorlas dacht ik al nee hé krijgen we dat weer, 'niet de schuld van de hond, domme ouders' Tot op zekere hoogte vind ik dat de opvoeding van de hond er wel degelijk mee te maken kan hebben, maar in dit geval niet hoor

Zoals bovenstaande; in een normale roedel wordt de hond dan ook niet meteen gedood. Het is gewoon een feit dat pitbulls eerder dan andere honden de neiging hebben agressiviteit te vertonen, ongeacht de opvoeding.
Ik vind niet dat je de schuld bij het kind, noch bij de ouders van het kind kunt leggen. Als jezelf zoiets overkomt praten jullie wel anders, ik vind het nogal respectloos (vergeef me dat ik niet alle 18 pagina's uitgebreid heb doorgespit, ik doel nu op de eerste reacties

) om te zeggen dat de ouders maar beter hadden moeten opletten, in het bericht staat dat ze uren zochten naar het kind! En je eigen kind zo vinden.. reken maar dat pa& ma een levensland schuldgevoel zullen hebben.
Ik zeg het niet gauw, maar idd afmaken die honden, en eens die eigenaar eens goed aan de tand voelen.