Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
kimmie261 schreef:de gedachte van Heede was dat ze 12 uur na het infuus afhalen,achteruit zou gaan...
Diablo schreef:kimmie261 schreef:de gedachte van Heede was dat ze 12 uur na het infuus afhalen,achteruit zou gaan...
Ja maar, voordat ze aan het infuus ging, was ze toch ook niet ziek? Ja, ze had last van haar maag, maar dat had niets met haar nieren te maken.
Ze was verder niet ziek, waarom zou ze dan nu opeens na het infuus wél zo ziek worden? Of zijn die nierwaardes pas na haar ziek-zijn zo hoog geworden?
Michje schreef:Ze had zo'n last met plassen, waardoor het een dierenartsbezoekje werd.
karuna schreef:Ik kan me voorstellen dat ze dachten dat het snel achteruit zou gaan. Bij nierpatienten gaat het ook heel erg snel als ze niet meer dialyseren. Dan gaat de vergiftiging zo snel dat je je hond hele snel heel erg ziek ziet worden.
We hebben het bij onze witte herder afgelopen februari gemerkt hoe snel het gaat als een lever ermee stopt. Dat is echt uren en dan is het over en dat zal bij nieren niet veel anders zijn denk ik.