lieve kleine kimmie reddeloos verloren... Helaas overleden..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 15:48

Ik heb het hele topic doorgelezen en sta ook redelijk versteld van zo ze rondhuppelt terwijl ze volgens de waardes en foto's er eigenlijk al niet meer had mogen zijn. Wel fijn dat ze gewoon nog gespoeld wordt en dat alle dierenartsen voor haar willen vechten ook. En wie weet loopt ze nog wel eventjes en rond is het een wonderhondje en zo niet dan heb je in ieder geval een heerlijke tijd bij jullie thuis met haar gehad na dat nare ziekenhuis bezoek.

De hond van mijn zus loopt zo al 9 jaar op 4e reserve tijd. Die heeft heel zware bloedarmoede gehad door onbekende oorzaak, waar ze met bloedtransfusies op het nippertje is gered. daarna opgeknapt maar dus 2 jaar later doodziek geworden door een bijna volledig gestopte lever. Eigenlijk zouden ze haar 7 jaar geleden laten inslapen na nog een paar daagjes thuis genieten, maar ze werd maar niet ziek dus dat stel je uit en nu 7 jaar later is ze er nog steeds met haar nagenoeg niet functionerende lever. Heel af en toe is ze wat ziekjes 1 of 2 dagen en daarna is er niets meer aan te merken. Zelfs de dierenartsen zijn er erg verbaasd over omdat het theoretisch niet mogelijk is.

Dus wie weet jullie Kimmie ook wel.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 17:19

ja daar hoop ik stiekum ook op,dat zij zo'n wonderhondje is...dat lijkt me wel wat.. :j

en dit zijn wat foto's van vanmiddag:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:22

Ik vind Kimmie eigenlijk al een wondertje en ik hoop dat je nog lang van haar mag genieten :(:)

__Nathalie__

ach wat een droppie! Echt zo'n deugnietje! dat koppie! En dan met die pootjes op de kop van die andere hond! heerlijk gezicht!

Liezel1

Wat ziet ze er goed uit op de foto's... ongelofelijk!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:26

Hoe lang na het stoppen van het spoelen zijn deze foto's gemaakt? Ze ziet er niks zieker uit dan gister eigenlijk hierop.

Wanneer wordt er weer bloed geprikt om te kijken hoe hoog de waardes zijn nu?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 17:29

gistermiddag zijn ze rond 2 uur gestopt met spoelen,en de foto's zijn rond 3 uur gemaakt,25 uur later...

morgen moet ik rond 12 uur bij de DA zijn,en dan zal er weer bloedwaardes gemeten worden...

ik heb ook helemaal niet het idee dat ze zieker is...ze is vrolijk,speels eet goed...ongelooflijk,de gedachte van Heede was dat ze 12 uur na het infuus afhalen,achteruit zou gaan...
Laatst bijgewerkt door kimmie261 op 19-05-09 17:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:29

Ze ziet er inderdaad super uit Fem. Als je niet beter wist......

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:31

kimmie261 schreef:
de gedachte van Heede was dat ze 12 uur na het infuus afhalen,achteruit zou gaan...

Ja maar, voordat ze aan het infuus ging, was ze toch ook niet ziek? Ja, ze had last van haar maag, maar dat had niets met haar nieren te maken.
Ze was verder niet ziek, waarom zou ze dan nu opeens na het infuus wél zo ziek worden? Of zijn die nierwaardes pas na haar ziek-zijn zo hoog geworden?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:32

Vreemd maar erg mooi eigenlijk, zou er toch niet ergens een sluimerende ontsteking hebben gezeten waar ze zo ziek van is geweest, of toch de buikpijn?

Hopen dat er morgen geen slechtere waardes uitkomen, al zijn ze maar gelijk als 2 dagen ervoor dat is al heel goed.

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:32

Wat is het toch een ondeugende smurf, dat verbandje om haar pootje geeft haar alleen nog maar een hoger schattigheidsgehalte. :+:

Ik hoop en duim nog steeds!

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:33

Diablo schreef:
kimmie261 schreef:
de gedachte van Heede was dat ze 12 uur na het infuus afhalen,achteruit zou gaan...

Ja maar, voordat ze aan het infuus ging, was ze toch ook niet ziek? Ja, ze had last van haar maag, maar dat had niets met haar nieren te maken.
Ze was verder niet ziek, waarom zou ze dan nu opeens na het infuus wél zo ziek worden? Of zijn die nierwaardes pas na haar ziek-zijn zo hoog geworden?

Ze had zo'n last met plassen, waardoor het een dierenartsbezoekje werd.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:33

3 uur was 25 uur na het infuus. Inmiddels zijn we alweer bijna 3 uren verder, dus zit ze nu al 28 uren zonder infuus en zonder dat er wat aan haar te merken is.... Ze doet die artsen echt versteld staan denk ik!

_sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:34

Ik heb het een beetje meegelezen en ik duim voor je dat het goed komt!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 17:38

ja,ze had last met plassen ik dacht een blaasontsteking,ging ook "ff" voor een AB prikje weg...

alleen omdat ik geen urine had ,hebben ze een bloedtest gedaan en daaruit kwamen deze verpletterende waardes,die dag zelf was ze verder vrolijk,dat klopt,als ik niet gezien had dat ze moeite had met plassen,had ik niet naar een DA met haar gegaan...

door die hoge bloedwaardes kom je in een molen van onderzoeken terecht,en ook meteen echo's van haar nieren,en ja daar kunnen we kort of lang over praten,die zien er niet uit als nieren...

alleen blijft het ongelooflijk,dat zij zich met zulke slechte nierenwaardes in haar bloed goed voelt...en ook niet uit haar bekkie stinkt,en ook totaal niet ziek toont.

dat verbaast zowel kliniek Heede als kliniek Papenburg....

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:40

Michje schreef:
Ze had zo'n last met plassen, waardoor het een dierenartsbezoekje werd.

Ja dat weet ik. Maar voor dit infuus was ze ook niet doodziek, ik vraag me af waarom ze dan in Heede denken dat ze een een dag na het infuus zó ziek zou worden dat ze het niet overleven zou (en gelukkig hebben ze tot nu toe geen gelijk). Misschien inderdaad toch wat anders waar ze erg last van heeft? Ik hoop het heel erg in ieder geval......

m1992

Re: lieve kleine kimmie is reddeloos verloren...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:43

Die foto's, prachtige Kimmie.. ik heb tranen in m,n ogen.. vind het zo erg voor jullie allebei..

racekater

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:54

Zo oneerlijk....... |(

Sterkte!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:56

Ik blijf voor je duimen voor een wonder. Zoals die laatste foto's, zo fris en jong. Niet ziek ogent en zo lief!
Ze verdient het om een wonderhondje te zijn. :j

Blijf vooral van haar genieten zo lang het nog kan! :(:)
En nogmaals heel veel sterkte, het is niet eerlijk :n

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:57

Ik kan me voorstellen dat ze dachten dat het snel achteruit zou gaan. Bij nierpatienten gaat het ook heel erg snel als ze niet meer dialyseren. Dan gaat de vergiftiging zo snel dat je je hond hele snel heel erg ziek ziet worden.

We hebben het bij onze witte herder afgelopen februari gemerkt hoe snel het gaat als een lever ermee stopt. Dat is echt uren en dan is het over en dat zal bij nieren niet veel anders zijn denk ik.

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 18:02

Elke keer als ik hier lees zit ik met tranen in m'n ogen. Dan denk ik, zal ik een berichtje sturen. Maar weet eerlijk gezegd echt niet wat ik moet zeggen.
Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en je zeggen dat als er wat is, ik er ben.
Geniet van de tijd die je met haar hebt! De foto's zijn echt ontzettend mooi, je ziet echt niet dat ze zo ziek is.
Ik hoop echt mee op een wonder. :(:) :(:)

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 18:05

Ze is al een wonder op zich, dat ze er nu nog is. En zolang ze er is, blijven we hier met zijn allen genieten van haar.

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 18:08

Wat een prachtige foto's weer :) Ik hoop echt met heel mijn hart dat ze in de kliniek een stomme fout hebben gemaakt of wat dan ook.. dit arme beestje mag nog lang niet doodgaan!!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 18:15

is het niet mogelijk om dan nog ergens anders een second opinion te laten doen? ik weet dat dit er al 1 was.. maar ze doet het schijnbaar zo goed..

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 18:16

karuna schreef:
Ik kan me voorstellen dat ze dachten dat het snel achteruit zou gaan. Bij nierpatienten gaat het ook heel erg snel als ze niet meer dialyseren. Dan gaat de vergiftiging zo snel dat je je hond hele snel heel erg ziek ziet worden.

We hebben het bij onze witte herder afgelopen februari gemerkt hoe snel het gaat als een lever ermee stopt. Dat is echt uren en dan is het over en dat zal bij nieren niet veel anders zijn denk ik.

precies zij bekijken het medisch...niet naar hoe kimmie de dag daarvoor was,wel met de medische feiten die zij hebben,en hoe een hondje daarop zal reageren...

en in feite zou ze nu heel ziek moeten worden,maar ik ben me ter dege van bewust dat ze nog per uur achteruit kan gaan hollen....