Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nijn schreef:Uhuh, pas maar op voor alle baasjes met een pit, sjonge jonge
zipje71 schreef:Gezien het niveau van reakties van de bazen van (pit)bullen etc, bevestigt het mijn gevoel dat je voor de bazen meer moet oppassen dan voor de hond....
Nijn schreef:Uhuh, pas maar op voor alle baasjes met een pit, sjonge jonge
humpy1 schreef:zipje71 schreef:Gezien het niveau van reakties van de bazen van (pit)bullen etc, bevestigt het mijn gevoel dat je voor de bazen meer moet oppassen dan voor de hond....
Jij hebt zeker ook een hoog niveau, wij gaan heel verantwoord met onze honden om en houden er altijd rekening mee dat er juist ander mensen zijn die niet opletten.
Wat er al gezegd wordt het grootste risico wat ik loop als ik met mijn honden weg ben is dat er mensen zijn die een hond hebben die niet luisteren of gewoon lekker los lopen terwijl de baas al een halve kilometer verder lopen en niet op de hond letten.
nicci88 schreef:Ja ik kan me dus ook echt kwaad worden om deze site.
Dit zijn de soort mensen die voor een slechte naam voor deze honden zorgen.
Ik heb zelf een staff en die zou nog geen vlieg opeten!
loez schreef:Precies Ikdoemaarwat! Zo ver was ik ook al.Wat dat aan gaat kunnen ze dan beter niet reageren, of ze moeten zo zeker van hun zaak zijn, dat ze ook bij hun standpunt moeten blijven. Als je aan iets begint, maak het dan af. En dan doel ik nu echt even op Slimmerik!
loez schreef:LADPR, jou hond is dus een voorbeeld dat ook andere rassen wel degelijk zo kunnen zijn. Ik zeg niet dat er iets mis mee is he, dus vat het niet persoonlijk of verkeerd opMaar het is echt heel vervelend als mensen er geen rekening mee houden. Ook zeggen ze dan altijd, jaa maar mijn hond doet niks, ik heb altijd gezegd, nee die van jou misschien niet, maar de mijne wel daarom issie ook aangelijnd!!! En heel leuk dat haar hond misschien met de mijne zou willen spelen, maar mijn hond zit altijd aangelijnd als ik weet dat het gewoonweg niet anders kan. Ik weet goed wanneer ik mijn hond wel of niet los kon laten. Altijd goed gegaan!! En LADPR, ook ik heb serieus wel eens honden weg moeten schoppen omdat de eigenaar het niet erg vond dat hun hond (los) naar de mijne toe kwam (aangelijnd) heel leuk en aardig, maar ik heb er geen zin in dat mijn hond dan grijpt, en uiteindelijk afgemaakt kan worden. Dan krijgt die hond zonder pardon een schop onder zijn kont, dat ze niet meer in de buurt dúrven te komen. Klinkt hard, maar liever zo dan dat mijn hond zou grijpen.
ikdoemaarwat schreef:met de komst van sommige bokkers ,daalt het niveau weer erg !![]()
mja als je niet bekend bent, een nergens op slaand profiel hebt, en op bokt een identiteitscrisis hebt dan heb je toch niks te vrezen van eventuele dreigementen?
Hoe zouden ze je willen achterhalen dan?
neuh dit is meer een potje van: jammer jongens ik kan het niet handelen en niet tegen mijn verlies dus trek ik mij maar terug met een mooi verhaaltje
slimmerik schreef:KiWiKo schreef:Ik geloof dat de Golden retriever de meeste bijtincidenten op hun naam hebben staan.........
alleen bijten hun nog geen deuk in een pakkie boter![]()
http://www.scribd.com/doc/9639934/analy ... t-internet
[***] schreef:Ik doel op dit
Waarom moeten mensen met een sociale hond rekening houden met de agressieve hond van een ander?
[***] schreef:Waarom mensen met een sociale hond rekening moeten houden met een hond van een ander die minder sociaal is?
[***] schreef:Waarom kies je voor een ras dat agressief is??
[***] schreef:Waarom denk jij het recht te hebben een hond van een ander te schoppen omdat anders jouw hond aanvalt?
geerke schreef:welke bokkers bedoel je en welk nivo daalt er?
het is maar net uit welke hoek je iets bekijkt denk ik....