Ik wil eerst weten of hij een kans heeft zich straks goed te kunnen redden in de voliere.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Stel dat er ooit eentje ontsnapt en weg vliegt, kunnen ze hem nooit identificeren wanneer ze hem zonder geregistreerde ring terug vinden. Ik zou je gewoon bij het NBVV registreren. Kost ook niet zoveel.
Dus dan komen de dekens tevoorschijn, haha! En Pruttel is definitief een vrouwelijke Pruttel, ze zat laatst te miemelen op haar stokje. Dus ik schrijf me dit jaar weer in voor een kerel, het is nu gewoon sneu voor Harrie, alle vrouwen willen hem.
Weet je al naar welke mutatie je op zoek bent?
Dan kan er ook mooi een nieuwe beginpost bij met de nieuwe vogels.
Helemaal nu Mégan, Dainty en Aura al flink broeds zijn. Die zijn een beetje in de war door het rare weer
Ik ga dit jaar voor die horizontale die jij had, ik had eerst die van natuurhout, maar nu na een paar jaar hebben die hun beste tijd wel gehad. En aangezien Harrie alles aanvreet als een Piranha verwacht ik dat hij die ook op eet! Hahaha!
Maar ik heb ook horizontaal mocht het niet bevallen. Mijn vorige broedblokken waren 20 x 20 x 30 en dat was echt krapjes voor sommige vogels. Nu gaan we 25 x 25 x 30 uitproberen
Hij is overigens helemaal gek op eivoer, dat vind hij echt hemels. Vandaag voor hem ook stroken fleece opgehangen, vind hij ook leuk, trekt hij helemaal uit elkaar.
Hier scharrelen ze ook graag. Zo leuk om te zien!
, alle vogels voorstellen
.
Dit zijn alle 12 vogels die momenteel in de grote voliere zitten: