En Yeti die zo lekker de camera inkruipt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En Yeti die zo lekker de camera inkruipt
).
In de kleine voliere kan ik hem wat makkelijker vangen en goed in de gaten houden.
Ze moeten ook fris in het koppie blijven
Cayenne schreef:Hiraeth, je bent van harte welkom om eens te komen kijken, hoor. In het echt zijn ze misschien weer heel anders (of wordt je wens misschien nog verder aangewakkerd).
Bedankt voor het aanbod! 
Heb je een filmpje?

, heb mam je vogels laten zien op FB die vond ze allemaal zo mooi
mooie koppels voor 2016

) Sterre had nog steeds geen partner, maar ik was nogal kieskeurig omdat ik per sé een witmasker bronze fallow wilde. Die zijn alleen erg moeilijk te vinden (en negen van de tien keer bleken het poppen
). Maar uiteindelijk toch een gevonden, en dat is Sense

Ik ben zo tevreden over Hera. Zij is een opaline bronze fallow pop en heeft in het verleden ook prijzen behaald met de vorige eigenaar. Ze ziet er momenteel ontzettend mooi uit (is mooi op kleur) en ze heeft geen last van de probleempunten die bronze fallows vaak hebben (te kleine vogels, kale plek op de kop etc). Ik was dus op zoek naar een broer of zus, maar die had de kweker niet meer omdat hij is gestopt met valkparkieten. Hij had nog wel de ouders zitten en wilde hen wel verkopen. Dat liet ik me geen 2 keer zeggen
En dus komen Odinn en Odessa binnenkort hier wonen!
Ik heb haar al zovaak heel goed kunnen verkopen, maar mijn volwassen vogels zijn absoluut niet te koop.

mag je trots op zijn!
?
Op naar een fantastisch en gezond 2016 met nog veeeel meer lieve schattige mooie momenten
Maar het is maar net wat je er aan wilt uitgeven hoor. Ik heb ook vogels zitten waar ik achteraf misschien te weinig of te veel voor heb betaald, maar ik ben daarom niet minder blij met ze!

Zo sneu, want hij snapt er allemaal helemaal niets van.
Wat ziet het er sneu uit .. Ik duim voor goed nieuws