Zolang het goed gaat mogen ze van mij zo doorgaan. Het is ook 1 man en 2 popjes. Dat geeft meestal minder snel problemen dan 2 mannen en 1 pop. In dit geval vormen Yeti en Merel eigenlijk het koppel en hebben ze Djinti erbij geadopteerd als sister wife
Djinti heeft dat blijkbaar nodig, want voorheen hing ze ook regelmatig aan Joy. Yeti paart met zowel Merel als Djinti en beide dames leggen hun eitjes in hetzelfde nestblok, waarna ze omstebeurt of tegelijk broeden ('s nachts zitten ze soms zelfs alle drie op de eitjes). Ze voeren ook omstebeurt en doen het verder heel goed, dus ik vind het sneu om ze uit elkaar te halen.
Qua mutaties past het ook goed, dus ik vind het wel prima zo. Als ze op deze manier gelukkig zijn, heb ik er geen problemen mee
Maar eerder dit jaar heb ik ook een trio gehad van Zazou, Amor en Hera. Die heb ik wel uit elkaar gehaald (en Zazou is later verhuisd). Amor was wonderbaarlijk verdraagzaam tegenover Zazou (hoewel hij het volgens mij alleen maar makkelijk vond dat Zazou op de eitjes zat en hij mooi kon bunkeren en chillen
). Maar het leverde een hoop onrust op tussen beide heren wanneer Hera broeds was. Zazou was ook te territoriaal, dus dan is het wachten op vechtpartijen.
Haha Marlies, ik zie een voliere in je toekomst
Wat voor mutaties zijn het? Mannen? Popjes? toekomstige lovers voor Ruby? 
Dat scharrelen vind ik zo leuk. In de grote voliere zie ik ze regelmatig heen en weer rennen over de bodem