Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
No_No schreef:Hoi,
Wij hebben onlangs onze (asiel)hond laten inslapen.. Heel triestwe vinden het nu wel heel stil in huis.
De asiels hebben helaas niets zitten waarvan wij denken dat het bij ons past.
Ons oog is gevallen op de Weimaraner! Zijn hier meer mensen met ervaring met de Weimaraner? Boris heb ik ontdekt, mooi dier hoor! Heel veel plezier met hem!
Zaterdag gaan we bij een nest pups kijken.
sallandval schreef:No_No schreef:Hoi,
Wij hebben onlangs onze (asiel)hond laten inslapen.. Heel triestwe vinden het nu wel heel stil in huis.
De asiels hebben helaas niets zitten waarvan wij denken dat het bij ons past.
Ons oog is gevallen op de Weimaraner! Zijn hier meer mensen met ervaring met de Weimaraner? Boris heb ik ontdekt, mooi dier hoor! Heel veel plezier met hem!
Zaterdag gaan we bij een nest pups kijken.
Ik zou toch meer gaan kijken naar wat je wilt met een hond dan naar het uiterlijk eigenlijk. Wat zijn jullie wensen. Ik vind Weimaraners ook erg mooi maar ik zou er nooit één willen aangezien het echt van die honden zijn die het liefst de hele dag aan het werk zijn.
Esplendido schreef:Rhodesian Ridgebacks kunnen lui overkomen maar zijn het absoluut niet. Waken erg goed maar blaffen niet onnodig, zijn ontzettend slim, geweldig voor hun eigen roedel maar gereserveerd naar vreemden. Ze hebben wel veel uitdaging en beweging nodig.
Nynke1 schreef:Esplendido schreef:Rhodesian Ridgebacks kunnen lui overkomen maar zijn het absoluut niet. Waken erg goed maar blaffen niet onnodig, zijn ontzettend slim, geweldig voor hun eigen roedel maar gereserveerd naar vreemden. Ze hebben wel veel uitdaging en beweging nodig.
Uiteraard hebben ze hun beweging nodig, dat heeft elke hond. Maar echt niet in extreme mate. Gereserveerd naar vreemden herken ik ook totaal niet, uiteraard zal de een minder enthousiast zijn als de ander maar over het algemeen valt dat echt wel mee. Dat ze slim zijn en geweldige honden ben ik helemaal met je eens. Hier in elk geval nooit meer een ander ras!