Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kirsten_S schreef:!
ik zou je kat goed in de gaten houden!
marialva schreef:Kirsten_S schreef:!
ik zou je kat goed in de gaten houden!
wat willen ze doen dan??? laat ze maar komen en 1 vinger naar een van mn katten of gezin uit steken, dan ontplof ik![]()
x_Jeanine_x schreef:dan weet je wel precies waar die uithangt!
Zilfstar schreef:Ga haar nou niet nog gestresster maken joh!
TS: succes met alles! Hopelijk eisen ze Bobby niet op (kan natuurlijk ook niet, paspoort/chip staat op jouw naam. Is duidelijk jouw kat! Bedoel meer dat ik hoop dat dat niet de "zaak" is zeg maar.) Erg hoor als andere mensen zo leven!
Knuffel voor jou
raylaatje schreef:ten eerste:(had ik al gezegt maar toch) fijn dat hij weer terug is!![]()
veel succes morgen bij de dierenarts! mag je hem savonds meteen weer ophalen?
marialva schreef:Zilfstar schreef:Ga haar nou niet nog gestresster maken joh!
TS: succes met alles! Hopelijk eisen ze Bobby niet op (kan natuurlijk ook niet, paspoort/chip staat op jouw naam. Is duidelijk jouw kat! Bedoel meer dat ik hoop dat dat niet de "zaak" is zeg maar.) Erg hoor als andere mensen zo leven!
Knuffel voor jou
mn kleine meid was gelukkig net bij een vriendinnetje spelen, ik kan een ding vertellen dat dat mens hier net aan de deur heeft gestaan om hem te proberen te kopen omdat hij zoooo lief is alles staat op de bewakings tapeen opeissen kan zeker niet alles staat op onze naam dus....... nee maar ik ga deze mensen wel duidelijk aanklagen
verder kan ik nog weinig zeggen maar wel dat hij bewust is achter gehouden
Eponastable schreef:Verdomme zeg!! wat een smeerl*ppen!!!![]()
![]()
Daar wordt een mens nu is echt pist van!!!!!
Dat ze maar lekker vervlolgd worden!!!!en schadevergoeding opeisen!!!
Uthrick schreef:Eponastable schreef:Verdomme zeg!! wat een smeerl*ppen!!!![]()
![]()
Daar wordt een mens nu is echt pist van!!!!!
Dat ze maar lekker vervlolgd worden!!!!en schadevergoeding opeisen!!!
Euhm.... waarvoor? Ik bedoel welk (geld)bedrag heeft t.s. geleden door vermissing van haar kat? Ik vond het heel vervelend voor haar dat hij weg was en ben blij voor hun dat de kat weer terug is, maar dat schadevergoeding snap ik niet helemaal. ( evenals de aanklacht, maar goed dat terzijde)