Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nadya schreef:dees_daan schreef:ik zit nog wel op school hoorheb het werk in de slachterij gedaan, omdat ik toen examens had, en dus eerder vrij was, ik werk bij de supermarkt als hulpkracht, en in de vakantie werk ik meer. daarom wou ik ook veel uren werken, omdat je, als je weer naar school gaat, veel minder kan gaan werken.
Ooooh, ok..... Ik dacht al 'met je 16de van school gaan?'
Dan blijf je aan modderen met baantjes.![]()
Vakantiewerk is in deze omgeving genoeg te vinden. Maar in een slachterij zou ik echt nooit willen werken. Al zou het het enige zijn wat ik kon doen.![]()
Zo heb ik ook ooit eens aangeboden werk (9via een uitzendbureau) bij een sigarettenfabrikant geweigerd. Ik ben te anti-sigaret, daar ging ik echt niet tussen zitten.![]()
Een week later had ik gelukkig iets veel leukers gevonden bij een TV-zender. Meer mijn ding.
runningkawa schreef:want de gemeente vind het bij houden te duur
Ninx schreef:dees_daan schreef:omdat ze ook hun geld moeten verdienen? tuurlijk zullen er misstanden zijn, maar dat komt vooral doordat er filmpjes getoond worden uit het buitenland, en ze mensen laten geloven dat dit in NL is..
Vind je dat logisch klinken? Als je geld wilt verdienen ga je toch op de beurs werken of in vastgoed?
Deze mensen dachten dus op een dag: "ik wil geld verdienen... mmm, ik kan wel wat misstanden gaan verzinnen en die funderen met jaren '70 filmpjes uit het buitenland, en dan een politieke partij oprichten! Wat een briljant idee! Ik ga vast een nieuw huis, zwembad en Rolls uitzoeken, want dit wordt geld verdienen jongens! Jippie!"
Zucht, klinkt dat logisch?
runningkawa schreef:..maar ik ga vandaag geen woorden meer aan je vuil maken...is mijn energie niet waard...
runningkawa schreef:@viva, helemaal mee eens
Je kunt roepen wat je wilt, maar als het niet haalbaar is is het gewoon schoppen. Heeft het ook geen toegevoegde waarde, ook niet voor het dier.
Als die partij nu eens dingen gaat proberen te veranderen die wel te realiseren zijn, dan kan het goed zijn dat het plan ook uitgevoerd wordt en heeft uiteindelijk het dier er ook baat bij.
De wereld verander je niet in 1 dag, maar met kleine pasjes kun je er ook komen en bereik je uiteindelijk meer...
Nadya schreef:Gelukkig heeft NL een inhaalslag gemaakt in de afgelopen jaren, maar het kan nog wel beter. Daarom zie je mij niet meer in een Aldi/Lidl, wat een troep wat ze daar verkopen.....
Senja_x schreef:verhaaltje
runningkawa schreef:lidl heeft voortaan toch ook biologische groente?
of heb ik dat mis?
slimmerik schreef:Tja, wie het breed heeft.... mijn moeder is helaas hier in Nederland aangewezen op dergelijke winkels. Producten in die winkels maken je toch niet ziek dus is helaas tig procent daarop aangewezen.
runningkawa schreef:lidl heeft voortaan toch ook biologische groente?
of heb ik dat mis?
RCHLLKE schreef:Ach, als je over alles na gaat denken, kun je niks meer eten!