reininglover schreef:Toevallig dat ik dit topic tegenkom.
Ik wou vanmorgen een lekker kopje koffie zetten toen ik ineens een giga spin in de pompenbak tegenkwam, ik ben gillend naar de andere kant van mijn kamer gerend en bij de hele blok aangebeld om mij te helpen met die spin, dood of levend, hij moest naar buiten! (niet in de prullenbak want stel dat ie eruit kruipt)
Natuurlijk was er niemand thuis en ik moest mijn kraan toch dicht draaien.. Dus heb ik een bus deo genomen en helemaal leeggespoten, iedereen dood gesmst dat ze me moesten helpen en nu heb ik een dode spin in de keuken die ik niet durf te benaderen (lees keukenkastjes opendoen, koelkast opendoen, vuilbak gebruiken) en zit te wachten tot een vriend helemaal uit brussel komt om mij te redden
Mij maakt het niet uit of dat hij dood of levend weg gaat, ik raak het niet aan en kom niet dichter dan 1,5 meter in de buurt.
Ik heb schrik dat hij op mij gaat springen om weg te komen en in mijn kleren kruipt ofzo. Ook als het dood is blijf ik weg, stel dat die pootjes toch bewegen,
Hooiwagens en kleine spinnetjes mogen gerust blijven, daar heb ik geen schrik van maar zo een joekel van een huisspin moet weg
Deo werkt niet... tenminste, heb wel eens een poging gedaan maar dan leven ze iig nog lang genoeg om weg te kruipen... nee, doe mij maar in één flinke mep dood, ik ga er wel uitgebreid voor staan zodat ik zeker weet dat ik hem in 1 keer naar een andere wereld heb geholpen (ik hoop alleen niet dat ik ze daar dan ooit tegenkom
)